۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۷۷۶۷۷

ممتازان مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ طی مراسمی با حضور مسوولان و مدیران مدرسه علیمه سلیمانیه مشهد از طلاب ممتاز این مدرسه علمیه تجلیل به عمل آمد.
تجليل از طلاب ممتاز و حافظين قرآن مدرسه سليمانيه مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، طی مراسمی با حضور استادان، مدیران و مسوولان مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد، ظهر امروز از ممتازان این مدرسه علمیه تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام هادی صدرایی، مسوول آموزشی مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: در این مراسم از 34 طلبه ممتاز علمی، آموزشی و اخلاقی تجلیل شد.

وی افزود: این گروه از طلاب افزون بر امتیازات علمی از حیث اخلاقی نیز برتری دارند و در این مدرسه علمیه تلاش می کنیم تا با شناسایی طلاب مستعد و علمی از آن ها حمایت ها لازم را انجام دهیم.

حجت الاسلام صدرایی گفت: هم اینک طلاب این مدرسه علمیه پیشرفت های علمی بسیار خوب داشته اند و توانسته توانایی علمی و آموزشی خود را در سطح مدارس علمیه مشهد به خوبی افزایش دهند.

همچنین حجت الاسلام محمدجواد نظافت از اساتید اخلاق حوزه علمیه مشهد در این مراسم با بیان برخی نکات اخلاقی به طلاب گفت: شما طلاب که در حوزه علمیه، علوم حوزوی را فرا می گیرد باید افزون بر برتری علمی از برتری های اخلاقی نیز برخوردار باشید.

وی همچنین تواضع را برای طلاب بسیار ضروری خواند و اظهار داشت: همیشه تلاش کنید که توقع تان را از خود بالا ببرد و نسبت به دیگران توقع اندک داشته باشید.

حجت الاسلام نظافت، دین اسلام را بهترین و کامل ترین دین برشمرد و افز.ود: امروز طلاب باید برای تاثیر گذاری بیشتر در جامعه علوم حوزوی را به خوبی فراگیرند و برای تبیین معارف اسلامی تلاش دوچندان انجام دهند./917/پ202/ص
ارسال نظرات