۲۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۷۹۰۹

خادمان ایثار و شهادت استان قم تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ مراسم تجلیل از خادمان ایثار و شهادت همزمان با سی امین سالگرد تأسیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در قم برگزار شد.
خادمان ایثار و شهادت استان قم تجلیل شدند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تجلیل از خادمان ایثار و شهادت همزمان با سی امین سالگرد تأسیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، شنبه شب 22 اسفندماه در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) برگزار شد.

در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی، امام جمعه قم نیز در آن حضور داشت، محمد کاظم پور امینی، رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قم به فرمان حضرت امام خمینی‌(ره) مبنی بر تأسیس سازمان بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: امروز به برکت آن اقدام ارزشمند شاهد عزت، سربلندی و افتخار خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

وی افزود: فرزندان شهدا، جانبازان و خانواده آنان در بهترین عرصه های خدمتی نظام حضور دارند و فعالانه در حال خدمت به این نظام مقدس هستند.

پور امینی با اشاره به خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهدا اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نعمت الهی است و بهترین آن نیز خدمت به بهترین خلق این نظام یعنی خانواده شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران سازمان بنیاد شهید در طول سی سال خدمات ارزشمندی را به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه داده اند و همواره عنایات الهی که سرمنشأ آن را نمی دانیم، با دعای خیر این خانواده ها نسیب آنان شده است.

رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در ادامه سخنان خود خدمت رسانی در دو بخش درمان و تعاون را از جمله این خدمات عنوان کرد و افزود: فرصت های طلایی خدمت به جامعه ایثارگران را از دست ندهیم، چرا که خدمت به خانواده شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

در پایان این مراسم که به تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران اختصاص داشت از عباس شکروی پدر شهیدان علی و محمد شکروی و برادر محسن و مسلم شکروی؛ قدرت الله فتح آبادی پدر شهید محمود فتح آبادی و خانواده مرحوم حمید قنبری، مرحوم غلامرضا قنبری و مرحوم محسن مشفق تقدیر شد. /920/پ202/ع

ارسال نظرات