۲۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۷۸۱۲۲

اختتامیه دومین همایش روحانیت و رسانه در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین همایش روحانیت و رسانه با حضور نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس 25 اسفندماه در مشهد برگزار شد.
همايش روحانيت و رسانه در دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اختتامیه دومین همایش روحانیت و رسانه شب گذشته 25اسفندماه در محل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

سیدمحمدصادق مرکبی دبیر این همایش و مدیر گروه ادب و هنر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این مراسم به بیان گزارشی از نخستین همایش روحانیت و رسانه در مشهد پرداخت و گفت: همایش نخست، خروجی نسبتا خوب وکاربردی داشته است.
وی با بیان اینکه جنبش علمی حوزه بر اساس گرایش رسانه های تصویری و سینما بارگذاری شده است افزود: از این رو ساختار سری دوم این همایش، به صورت کارگاهی، آموزشی و جلسات پرسش و پاسخ پیش بینی شده تا اساتید فن و دانش پژوهان با هم به تبادل نظر بپردازند.

مدیر گروه ادب و هنر دفتر تبلیغات اسلامی خراسان یادآور شد: بهترین برنامه را زمانی خواهیم داشت که برای موضوع مشخص و مخاطب معین، بهترین ساختار را بتوانیم انتخاب کنیم. 

گفتنی است، در مراسم اختتامیه همایش روحانیت و رسانه، با حضور آرین منش، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس، حاجی مشهدی، سردبیر فصلنامه نقد سینما و فیاضی، مدیر مسؤول روزنامه شهرآرا به بررسی موضوعاتی چون رسانه ها، فرهنگ سوزی و فرهنگ سازی، فرصت ها وتهدید های تلویزیون در ارائه مفاهیم دینی، دین رسانه و ارتباطات پرداختند./930/پ202/ص

ارسال نظرات