۲۶ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۸۱۴۶
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دشمنان انقلاب از هر دری سیلی بخورند از در دیگر وارد می شوند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: تبعیت محض مردم از رهبر معظم انقلاب و اعتقاد به دین و آیین، هماهنگ با اعتقاد نظام سیاسی آنان، سبب برون رفت از چالش ها و امتحان های بسیار سنگین شد.
آيت الله ممدوحي


آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: سال 88 با تمام فراز و نشیب هایی که داشت سپری شد و مردم ایران که اسوه مردم دیگر جهان هستند، در این پیش آمدها و برخوردها به خوبی عمل کرده و دشمنان مکار خود را مأیوس کردند.

وی افزود: تبعیت محض مردم از رهبر معظم انقلاب و اعتقاد به دین و آیین، هماهنگ با اعتقاد نظام سیاسی آنان، سبب برون رفت از چالش ها و امتحان های بسیار سنگین شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام با تجربه های فراوانی که در استعمارگری و از پای درآوردن ملت های دیگر داشتند، حتی نتوانستند غباری به دامن ملت ایران بنشانند و آن به خاطر اتحاد و مقاومت مردم ایران بود.

آیت‌الله ممدوحی گفت: مردم فهیم ایران، دشمنان و دوستان خود را بهتر بشناسند و گول خبرگزاری ها و مراکز خبری معاند نظام اسلامی را نخورند که آنها به سختی از کارهایشان پشیمانند، اما از هر دری که سیلی بخورند از در دیگر وارد می شوند.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به سیاسیون داخل نظام که اهل فهمند، توصیه کرد: برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و از بین بردن نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام تلاش کنند.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم با بیان این‌که عناصر سیاسی که از انقلاب عبور کرده اند دو دسته‌اند؛ کسانی که نمی دانند و ندانسته از آرمان‌های انقلاب سرپیچی می کنند و کسانی که می دانند و عمداً با انقلاب دشمنی می ورزند، خطاب به دسته اول گفت: بیشتر فکر کنند و با احتیاط قدم بردارند. /920/ت302/ع

ارسال نظرات