۱۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۷۸۴۰۱
به مناسبت درگذشت آیت‌الله ابن‌الرضا؛

استاندار اصفهان سه روز عزای عمومی در خوانسار اعلام کرد

خبرگزاری رسا ـ استاندار اصفهان به مناسبت رحلت آیت‌الله سید محمدعلی ابن‌الرضاخوانساری سه روز عزای عمومی در شهرستان خوانسار اعلام کرد.
آيت الله حاج سيد محمدعلي ابن الرضا خوانساري
به گزارش خبرگزاری رسا از اصفهان، علیرضا ذاکر ‌اصفهانی به مناسبت رحلت آیت‌الله سید محمدعلی ابن‌الرضا خوانساری با انتشار بیانیه‌ای در شهرستان خوانسار سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: عالم ربانی، فقیه صمدانی، اسوه زهد و تقوی حضرت آیت‌الله سیدمحمدعلی ابن‌الرضا(ره) بزرگ خاندان بیت علم و فقاهت روی در نقاب خاک کشید و در جوار مغفرت و رحمت حق آرمید، ارتحال این عالم بزرگوار ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای اسلام و مسلمین به ویژه مردم شهرستان دار‌المؤمنین خوانسار است.

استاندار اصفهان همچنین در این بیانیه آورده است: این مصیبت عظما را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (ارواحنا فداه)، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله الوارف)، حوزه‌های علمیه، مردم شریف، ولایتمدار، مومن و انقلابی استان به ویژه خوانسار، بیت معظم له خاصه فرزند ایشان آیت‌الله سیدمهدی ابن‌الرضا تعزیت عرض می‌کنم، تعالی روح و ترفیع مقامات آن فقید زاهد را از خداوند متعال مسالت می‌کنم.

در ادامه نیز آمده است: به همین مناسبت از روز پنجشنبه 12 فروردین به مدت سه روز در شهرستان خوانسار عزای عمومی و روز شنبه 14 فروردین در آن شهرستان تعطیل عمومی اعلام می‌شود./917/د102/س
ارسال نظرات