۲۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۷۹۲۱۲
امام جمعه چالوس:

تهدید ایران به جنگ هسته‌ای نشان از ناتوانی آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس با اشاره به این‌که هر چند که این روزها ماهیت استکبار بیش از پیش خود را نشان داده است، گفت: تهدید آمریکا به جنگ هسته‌ای علیه ایران نشان از ناتوانی سیاست مداران آمریکایی است.
امام جمعه چالوس


حجت الاسلام محمد مهدی راشدی، امام جمعه چالوس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در‌ مازندران، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت و کار مضاعف گفت: همه آحاد ملت ایران باید خود را مخاطب پیام امسال رهبری بدانند.

وی تحقق پیام امسال مقام معظم رهبری را نیازمند تلاشی همه جانبه دانست و افزود: مسؤولان باید در یک حرکت جهشی و با تمام قوا و به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها، استعدادها و خلاقیت‌های موجود در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنند.

امام جمعه چالوس با بیان این که پیام امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش و تکاپو را در بخش‌های مختلف جامعه دو چندان کرده است، خاطر‌نشان کرد: همت و تلاش مضاعف ملت ایران سبب بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

وی با بیان این‌که همت و تلاش مضاعف در سال جدید ایران اسلامی را در رسیدن به سند چشم‌انداز بیست ساله کشور یاری خواهد کرد، بیان داشت: با تلاش و همت مضاعف می توانیم در عرصه‌های بین المللی به عنوان قدرت‌ بزرگی در جهان مطرح باشیم.

امام جمعه چالوس با بیان این که در سال جدید می‌باید بیش از پیش و با همه توان و همت برتر برای تحقق ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف بلندی که نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده گام برداریم، ابراز داشت: امروز با اتکا به استعدادهای جوانان و دانشمندان خود در عرصه‌های مختلف علمی و اقتصادی به جایگاهی رسیده است که استکبار به قدرتمندی ایران اعتراف دارد.

حجت الاسلام راشدی با تأکید بر ضرورت استمرار فرهنگ اصلاح الگوی مصرف بیان داشت: استفاده صحیح از منابع و زیرساخت‌های توسعه‌ای کشور ضروری است و این مهم، نیاز به عزم همگانی و مشارکت عمومی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: در واقع بعد از تسخیر لانه جاسوسی که‌ امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم معرفی کرد و قطع رابطه سیاسی آمریکا با ایران و محاصره اقتصادی راه را برای خودکفایی همه جانبه ما باز کرد و امروز ما به جایی رسیدیم که تولید سوخت هسته‌ای داشته و به دانش و فناوری هسته‌ای رسیدیم و با پرتاب ماهواره‌های مختلف به فضا نیز راه یافته‌ایم.

امام جمعه چالوس با اشاره به این‌که هر چند که این روزها ماهیت استکبار بیش از پیش خود را نشان داده است، ادامه داد: آمریکا از این که جنگ هسته‌ای را علیه ایران آغاز می‌کند، ناتوانی خود را بیش از پیش آشکار کرده است.

حجت الاسلام راشدی افزود: آمریکا و استکبار با این حرف‌ها راه ملت ما را در مقابله با دشمنان مصمم‌تر و شجاع‌تر کرده است و همه سلایق در کشور باید برای پیشرفت و اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب تلاش کنند.

امام جمعه چالوس خاطرنشان کرد: ملت ایران در اوخر سال 88 با حضور پرشور خود در سه راهپیمایی بزرگ به همه توطئه‌گران و دشمنان داخلی و خارجی کشور نشان دادند که برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن محکم ایستاده‌اند./950/ت302/س

ارسال نظرات