۲۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۹۳۹۳
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی:

فعالیت بیمارستان امام رضا به زودی در قم آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عمال سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: کارهای ساخت بیمارستان صد تخت خوابی امام رضا(ع) به سرعت در حال پیگیری است و با رفع پاره ای از مشکلات به زودی آغاز به کار می‌کند.
بيمارستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی ذبیحی، مدیر عامل سازمان بیمه تأمین اجتماعی، امروز در دیدار با آیت الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: جمعیتی نزدیک به سی میلیون نفر، تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی در ادامه افزود: سازمان تأمین اجتماعی قدیمی ترین و بزرگترین سازمان بیمه ای کشور است که قدمتی 55 ساله دارد.

ذبیحی اظهار داشت: دولت با توجه به نیازهای جامعه،‌ اقشار مختلفی همچون روحانیان، طلاب، خادمان مساجد، رانندگان برون شهری و درون شهری، کارگران ساختمانی، قالیبافان و دیگر قشرهای زحمت کش جامعه را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی آورده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح هایی در دست تصویب است تا روستاییان، عشایر و صاحبان صنایع دستی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.

وی یادآور شد: با اجرای لایحه هدفمند کردن یارانه ها، دولت محترم بتواند با دست و دل بازی بیشتر قشر های مختلف اجتماعی را تحت حمایت خود در بیاورد و سرمایه ملی کشور در جهت درست هزینه شود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: بیمه و تأمین آینده مردم می تواند آسودگی خاطر بیشتری را به دنبال داشته باشد، از این رو سازمان تأمین اجتماعی تمام تلاش خود را در این راه به کار گرفته است.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در استان قم و تصریح کرد: کارهای ساخت بیمارستان صد تخت خوابی امام رضا(ع) به سرعت در حال پیگیری است و با رفع شدن پاره ای از مشکلات به زودی آغاز به کار خواهد کرد و در اختیار اقشار مختلف مردم به ویژه بیمه شدگان قرار خواهد گرفت./919/پ202/ص

ارسال نظرات