۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۸۱۲۱۵
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس:

تعالیم اسلامی دژ محکمی در برابر‌ تهدید‌ نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان این که تعالیم اسلامی دژ محکمی برای مقابله با تهدید نرم دشمنان است، گفت: بهره گرفتن از تعالیم ناب اسلامی در برقراری نظم و ارتقای اخلاق اسلامی در جامعه تأثیر بسزایی دارد.
قرآن
سلیمان جعفرزاده، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با تأکید بر اهمیت تقویت نهاد خانواده برای ایمن سازی جامعه در برابر تهاجم فرهنگی افزود: تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب ایران خطرناک تر از جنگ سخت است؛ اما کشورهای غربی باید بدانند که هیچگاه نمی تواند فرهنگ غرب را که با فرهنگ اصیل ایران اسلامی در تضاد کامل است، در کشور ما ترویج دهند.

وی اضافه کرد: مسائل اجتماعی، آداب و سنن که امروزه ما به آنها پایبند هستیم برگرفته از اعتقادات اصیل اسلامی است که همواره پا بر جا هستند و نقشی فراتر از قانون دارند.

نماینده مردم ماکو، ماهواره و رسانه ها را از مهم‌ترین ابزار دشمنان در جنگ نرم عنوان و گفت: بیش از سیصد شبکه تلویزیونی ارزش‌های دینی، اجتماعی و فرهنگی جامعه ایران را تهدید می‌کند که برای مقابله با آنها باید فعالیت‌های دینی و ارزشی در بخش رسانه‌ای کشورمان افزایش یابد.

جعفرزاده تصریح کرد: مردم باید با هوشیاری و ارتقای بنیان اعتقادی مانع از بروز افکار و عقاید غلط در جامعه شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مسؤولان باید با شناسایی کانون‌های بحران و جرائم در جامعه، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با بی‌بند و باری اخلاقی از هجوم فرهنگ ضد اسلامی در جامعه جلوگیری کنند./936/پ202/س
ارسال نظرات