۳۰ تير ۱۳۸۹ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۸۱۴۱۶

جشنواره تجلیل از میزبانان مبلغان در اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از اجرای جشنواره تجلیل از میزبانان مبلغان دینی با حضور امام جمعه اصفهان خبر داد.
حجت‌الاسلام محمد قطبي مسوول اداره فرهنگي هنري دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام محمد قطبی، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، گفت: جشنواره تجلیل از میزبانان مبلغان در اصفهان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر از زحمات میزبانان مبلغان محرم و رمضان در استان اصفهان عنوان کرد و افزود: در این جشنوراه آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام قطبی ابراز داشت: این جشنواره روز جمعه یکم مرداد ماه با حضور مسؤولان دفاتر سازمان تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و میزبانان مبلغان، در تالار اداره برق اصفهان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان براز داشت: بازدید از گلستان شهدای اصفهان و شرکت در نماز جمعه این شهر از جمله برنامه های حاشیه ای این جشنواره است.

وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان و دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد./965/پ202/ص
ارسال نظرات