۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۸۱۶۹۵

برخی استادان دانشگاه نسبت به حجاب بی‌توجه هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حکیم با بیان این که برخی از استادان دانشگاه اعتقادی به حجاب و عفاف ندارند، گفت: خود این افراد مهم‌ترین عامل گسترش بدحجابی برخی از دانشجویان و جوانان هستند.
عفاف و حجاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام علی حکیم از مسؤولان مازندران، عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور با بیان این که عدالت شرط اصلی صلاحیت یک مسؤول برای تصدی یک پس در نظام اسلامی است، گفت: مسؤولان امر باید در گزینش افراد برای تصدی یک پست عدالت را در سرلوحه معیارهای اصلی خود بدانند.

وی با بیان این که هرچه مسؤولیت کسی بالاتر باشد، سطح عدالت او نیز باید بیشتر است، تصریح کرد: مسؤولانی که عادل نیستند بهتر است از مسؤولیت خود کناره گیری کنند چراکه باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و عمل صالح یک مسؤول در نظام جمهوری اسلامی این است که کار و وظایف محوله اش را به خوبی و درست انجام دهد.

حجت الاسلام حکیم نارضایتی مردم از مسؤولان دستگاه های اجرایی را بهترین برگ برنده برای دشمنان نظام دانست و تاکیدکرد: هرمسؤولی که نارضایتی در مردم وارباب رجوع ایجاد کند ضد انقلاب ونظام است.

این مقام مسؤول اضافه کرد: مدیران باید این باور را در آحاد جامعه ایجاد کنند که خدمت رسانی به مردم و جامعه وظیفه اصلی مسؤولان است.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به موضوع عفاف و حجاب در جامعه، گفت: اعتقاد دارم با یک برخورد زننده نمی شود درمقابل جوانان ایستاد بلکه باید این موضوع فرهنگ سازی شود.

این مقام مسؤول با اعلام این که بعضی از اعضای هیأت علمی و اساتید دانشگاه اعتقادی به حجاب و عفاف ندارند، تاکید کرد: خود این افراد مهم‌ترین عامل گسترش بدحجابی و بی حجابی بعضی از دانشجویان و جوانان در جامعه هستند و برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید از کارگزاران، کارکنان دولت در سازمان ها و ادارات شروع کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات