۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۸۱۸۷۴
در آستانه نیمه شعبان؛

تجلیل از 70 جانباز بالای هفتاد درصد دوران دفاع مقدس

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام زمان(عج) از 70 جانباز بالای هفتاد درصد هشت سال دفاع مقدس با حضور آیت الله موسوی جزایری تجلیل و قدردانی شد.
آيين تجليل از جانبازان بالاي هفتاد درصد در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در آستانه میلاد با سعادت امام زمان(عج) مراسم تجلیل از 70 جانباز بالای هفتاد درصد استان خوزستان در دوران دفاع مقدس، شب گذشته با حضور آیت الله موسوی جزایری در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری در این آیین خون شهدا و دعای امام زمان(عج) را پشتوانه ای محکم برای پایداری انقلاب دانست و اظهار داشت: پس از خون شهدا آن چیزی که به دوام انقلاب کمک کرده است وجود ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس است.

علیرضا هاتف، معاونت هماهنگ کننده منطقه مقاومت بسیج خوزستان با اشاره به برنامه های سپاه پاسداران برای رسیدگی به خانواده های شهدا و جانبازان خاطر نشان کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده در سالی جاری دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان بسیجی بالای هفتاد درصد استان خوزستان و همچنین تدارک سفر زیارتی مشهد مقدس برای این عزیزان را در برنامه کاری خود داریم.

گفتنی است، در این دیدار سردار حسن شاهوار پور فرمانده منطقه مقاومت بسیج خوزستان نیز حضور داشت.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار جانبازان فداکار هشت سال دفاع مقدس، نماز را به امامت آیت الله موسوی جزایری اقامه کردند./945/پ202/ص
ارسال نظرات