۰۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۸۲۰۶۷
بخش پایانی/ حجت الاسلام مصلحی:

استکبار و دشمنان اسلام از اتحاد و برادری ملت ایران در هراسند

خبرگزاری رسا ـ وزیر اطلاعات با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام و همدلی در جامعه اظهار داشت: استکبار و دشمنان اسلام از این اتحاد و برادری ملت ایران در هراس هستند و باید این اتحاد و انسجام را بیشتر در خود تقویت کنیم تا سعادت ابدی خود را تامین کنیم.
حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت لاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، امروز در سومین یادواره 28 تن از شهدای و یادمان آیت الله لایینی (ره) امام جمعه سابق شهرستان نکا که در روستای سوته خیل هزار جریب این شهرستان برگزار شد، با بیان این که یادواره های شهدا راهی برای تکامل بیشتر ما در مسیر عدلت و ولایت است، گفت: محور حرکت شهدای ما تکلیف محوری و وظیفه محوری بود.

وی افزود: ادغام یادواره شهدا و نکوداشت عالم دینی که ولایتمدار نیز بود خود تربیت کننده نسل جوان در میسیر ولایت و امامت است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

حجت الاسلام مصلحی بیان داشت: مقام و منزلت شهید بسیار والاست و در احادیث و روایات مطلبی نداریم که وضعیت شهید را توصیف کند بلکه این وضعیتی است که هر شخصی باید خود آن را درک کند.
 
وی با بیان این که مقام شهید مقامی زنده و پایدار و حیات دار است خاطر نشان کرد: شهدا دارای حیاتی ویژه هستند که در مادیات نمی گنجد و به دنبال زرق و برق دنیوی نبودند.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که خون های پاک شهدا سبب بیمه و تداوم انقلاب اسلامی در سی سال اخیر شده است، تصریح کرد: شهدا با عملکرد مثبت خود در پاسداری از انقلاب ره صد ساله را یک شبه سپری کردند.

وی با اشاره به دخیل بودن شهدا در تربیت جامعه و فرزندان نیز یادآور شد: شهدا در همه احوالات ما ناظر و آگاه هستند و حتی در تربیت فرزندان خود نیز نقش اساسی بر عهده دارند و فرزندان آنان نیز تحت نظر خودشان و همانند آنان تربیت شده اند. 

وزیر اطلاعات کشورمان با اشاره به فتنه ها و جریان نفاق سال گذشته در داخل کشور گفت: آنچه در آن زمان اتفاق افتاد بسیار نادر بوده است که تاکنون چنین وضعیتی در جامعه ما حاکم نبوده است.

حجت الاسلام مصلحی گفت: شهدای ما در زمان نفاق و فتنه نیز با بیداری و هوشیاری خود نقش ارزنده و کلیدی در بیداری جامعه و خنثی کردن این فتنه ها داشته اند.

وی ادامه داد: شهادت حیاتی است که جامعه را هدایت می کند و شهدای ما نیز با الگوبرداری از شهدای کربلا، چراغ هدایت و مقاومت جامعه بوده و با دست گرفتن چراغ هدایت جامعه و انقلاب مسیرهای انحرافی انقلاب که در برخی زمان ها ایجاد شده است را اصلاح می کنند.

وزیر اطلاعات در پایان با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام و همدلی در جامعه اظهار داشت: استکبار و دشمنان اسلام از این اتحاد و برادری ملت ایران در هراس هستند و باید این اتحاد و انسجام را بیشتر در خود تقویت کنیم تا سعادت ابدی خود را تامین کنیم./950/پ202/ص
ارسال نظرات