۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۸۲۰۸۷

گردهمایی روحانیان و مربیان طرح چهره به چهره آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ گردهمایی روحانیان و مربیان طرح چهره به چهره هفده استان کشور در شهر اردبیل آغاز شد.
گردهمایی روحانیان و مربیان طرح چهره به چهره آغاز شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سومین گردهمایی سراسری روحانیان و مربیان طرح چهره به چهره استان های مرزی و منتخبان کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل شروع به کار کرد .

استاندار اردبیل در افتتاحیه این گردهمایی با تاکید بر نقش فرهنگ در توجه به ارزش ها و هنجارهای اخلاقی و معنوی اظهار داشت: توجه به ترویج آموزه های دینی در فضای عمومی جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.

سیدحسین صابری با تشریح جایگاه اردبیل در فرهنگ تشیع خاطر نشان کرد: این خطه از کشور مهد پرورش علما، عرفا و اندیشمندان بزرگ جهان اسلام از جمله شیخ صفی الدین اردبیلی است.

وی با اشاره به گردهمایی روحانیان و مربیان طرح چهره به چهره کشور در اردبیل تصریح کرد: امیدوارم با برگزاری چنین همایش‌هایی آوازه دینی، شیعی و علوی اردبیل به اقصی نقاط جهان منتقل شود.

همچنین عظیم ابراهیم‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در سخنانی با تشریح جایگاه اردبیل در تقویت فرهنگ شیعی در جامعه اسلامی ایران اظهار داشت: اردبیل مهد تشیع و ارزش های شیعی است.

وی با ابراز خرسندی از میزبانی اردبیل در گردهمایی روحانیان طرح چهره به چهره کشور خاطر نشان کرد: امیدواریم نتایج این گردهمایی بزرگ توجه آحاد جامعه به مفاهیم عنی قرآن و نهج البلاعه باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطر‌نشان کرد: اخلاص، دینداری و دینمداری شهدا باید در رفتار مربیان قرآنی تبیین شود و بیش از پیش نسبت به تربیت چهره‌های قرآنی در استان و کشور اقدام کنیم.

گفتنی است، هفتصد نفر از روحانیان و مربیان هفده استان مرزی و منتخب کشور به مدت پنج روز در طرح چهره به چهره اردبیل حضور خواهند داشت./۹۳۵/پ203/ص
ارسال نظرات