۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۸۲۱۳۵
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی:

باید با امام عصر ارتباط قلبی داشته باشیم

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با تاکید بر لزوم اجرای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ و نگهداری از دین و ارزش‌های دین مقدس اسلام خاطرنشان کرد: باید با امام عصر ارتباط قلبی داشته باشیم و ارتباط قلبی با امام مهم است چون امام مشرف به کائنات است.
آيت الله صافي گلپايگاني
به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی شامگاه جمعه در دیدار با اعضای فعال هیئت خادم الرضا (ع) قم اظهار داشت: کسانی که در عصر غیبت تقوا پیشه می‌کنند و به امام عصر (عج) خدمت می‌کنند، کسانی هستند که خداوند در قرآن آنها را وصف می‌کند. 

وی افزود: خوشا به حال کسانی که در دوستی حضرت ولی عصر ثابت قدم بوده ودر راه دین صبر و استقامت می‌کنند و اینان همان حزب الله هستند که خداوند در قرآن می‌فرماید اینان رستگارانند.

این مرجع تقلید ضمن تاکید بر لزوم اجرای امر به معروف و نهی از منکر و حفظ و نگهداری از دین و ارزش‌های دین مقدس اسلام خاطرنشان کرد: باید با امام عصر ارتباط قلبی داشته باشیم و ارتباط قلبی با امام مهم است چون امام مشرف به کائنات است.

وی تصریح کرد: امام عصر آگاه به ملت، دولت و ناظر به همه اعمال ماست و اگر لغزشی از سوی ما رخ دهد ناراحت و از آن طرف از کارهای خیر مردم خشنود می‌شود.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه با تاکید بر این نکته که خواهران باید راه حضرت زهرا (س) را ادامه داده و پاکدامنی پیشه کنند، افزود: از همه خواهران می‌خواهیم که در مقابل بدحجابی ،مقاومت و افتخار کنند به اینکه حجابشان را نگه می‌دارند.

وی ضمن بیان این نکته که یکی از مسائلی که هویت ما را نگاه می دارد مسئله حجاب، محرم و نامحرم است.

این مرجع تقلید اظهار داشت: از خواهران می‌خواهیم که در این راه تلاش بیشتری داشته باشند که هر چه بیشتر تلاش کنند ثواب بیشتری می‌برند.

به گزارش فارس، برنامه‌های این همایش در مشهد دیدار با آیت الله صافی گلپایگانی، آیت الله مکارم شیرازی و آیت‌ الله علم‌الهدی است./917/د103/ص
ارسال نظرات