۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۸۲۳۱۹
امام جمعه بناب:

آل سعود با اغفال مسلمانان حکومت خود را حفظ کرده‌‌ است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب گفت: وهابیت و آل سعود با این نماز تشریفاتی، حکومت ضدشیعی خود را حفظ کرده‌اند، سهل انگاری و ساده اندیشی مسلمانان در این زمینه قابل قبول نیست.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در مراسم تجلیل از منتخبان مسابقه کتابخوانی نماز با اشاره به آثار و برکات این فریضه الهی در جامعه اظهار داشت: آل سعود و وهابیت در ظاهر با اهمیت به نماز مسلمانان جهان اسلام را اغفال کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: وهابیت و آل سعود با این نماز تشریفاتی، حکومت ضدشیعی خود را حفظ کرده‌اند، سهل انگاری و ساده اندیشی مسلمانان در این زمینه قابل قبول نیست.

حجت الاسلام بنابی در ادامه با تأکید بر انس با نماز و تقویت مکتب شیعی گفت: اولین و مهم‌ترین دستور دین مبین اسلام یادگیری نماز است و اگر در جامعه اسلامی به اقامه و ترویج این اصل مهم توجه کنیم، همه مشکلات ما حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه نماز نگهبان واقعی نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: اگر روزی مسؤولان نظام واقعاً به این نتیجه برسند و برای نماز سرمایه گذاری کنند، آن وقت همه نواقص و مشکلات کشور ما به برکت این فریضه الهی برطرف می‌شود.

امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آرمان‌های اصیل نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: هیچ طاغوت سرکشی در دنیا تحمل سازگاری و دوستی با ایران را ندارد.

وی گفت: اگر پس از گذشت 31 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، فشارها و توطئه‌های دنیای استکبار غربی بر ما ادامه دارد، علتش این است که از انقلاب اسلامی بوی معنویت رسالت انبیا و اولیای الهی و بوی حمایت از مظلومان و محرومان احساس می‌شود.

امام جمعه بناب با اشاره به رسالت شیعیان در دوران غیبت اظهار داشت: منتظران واقعی امام زمان در عصر غیبت ولایتمدار هستند و همواره برای ظهور آن حضرت دعا می‌کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات