۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۸۲۳۵۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان های انقلاب وظیفه‌ای ‌همگانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وظیفه ای همگانی دانست و نسبت به هجمههای فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی هشدار داد.
حجت الاسلام عباس اسكندري، مدير كل تبليغات اسلامي قم
به گزارش خبرگزاری رسا، حجتالاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: مسؤولان و دلسوزان نظام اسلامی و جامعه توجه داشته باشند که دشمنان انقلاب اساس نظام و انقلاب اسلامی را نشانه رفتهاند.

وی ادامه داد: دشمنان با ترویج فرهنگ بی بندوباری و بی عفتی می خواهند همه ارزش های اسلامی را از ما بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، با بیان اینکه دشمنان به دنبال پیاده‌کردن تجربه انقلاب الجزایر در ایران هستند، اظهار داشت: آقایان تاریخ انقلاب الجزایر را بخوانند، استعمار فرانسه با ترویج ابتذال آب رفته منافع خود را در الجزایر به جوی برگرداند.

حجت الاسلام اسکندری، با ابراز تاسف از رواج بدحجابی و بی بندوباری در برخی نقاط کشور اظهار داشت: نه تنها در مناطقی از تفرجگاه های شمال کشور و نه تنها در مناطقی از شهر تهران و شهرهای بزرگ کشور که حتی ما شاهد برخی مظاهر بدحجابی در جشن های نیمه شعبان بوده ایم.

وی افزود: مسأله بی‌بندوباری و بی عفتی نه امری کاملا فرهنگی است؛ چون دشمن تشخیص داده که تنها راه فروپاشی نظام اسلامی همین است، و نه کاملا امنیتی است، چون برخی افراد واقعا ناآگاهند که باید آنها را آگاه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، با تاکید بر ضرورت توجه دستگاه‌های مختلف به وظایف خود اظهار داشت: اگر همه دستگاه ها به وظایف خود که در کمیته عفاف و حجاب شورای فرهنگ عمومی کشور به تصویب رسیده است عمل کنند در این موضوع نه دچار افراط و تفریط خواهیم شد و نه موضوع به ‌سیاسی‌کاری کشیده می شود.

وی در پایان تأکید کرد: همگان باید دست به دست هم بدهیم و به عنوان یک جهاد مقدس از ارزش های والای اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی به ویژه عفاف و حجاب دفاع کنیم./924/د102/س
ارسال نظرات