۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۸۲۵۰۵

گردهمایی مبلغان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ اوقاف گفت: با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و قائم مقام وزارت اطلاعات گردهمایی مبلغان اوقاف، شنبه عصر در قم برگزار می شود.
همايش


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید جلال رضوی مهر، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه، در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: در آستانه ماه رمضان امسال از سوی مراکز مختلف بیش از شش هزار درخواست اعزام داشته ایم که از این تعداد موفق به اعزام سه هزار مبلغ به سراسر کشور شده ایم.

وی در ادامه افزود: به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر، گردهمایی بزرگ مبلغان اوقاف، با حضور نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و قائم مقام وزارت اطلاعات شنبه عصر ساعت 18 تا 20 در مسجد حضرت خدیجه(س) قم برگزار می شود.

مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ سازمان اوقاف اظهار داشت: مبلغان اعزامی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناطق صعب العبور، بقاع متبرکه و امامزادگان و همچنین نقاطی که تا کنون روحانی اعزام نشده است اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور افزایش مهارت های تبلیغی مجله ندای تبلیغ، ره توشه راهیان نور و دیگر اقلام فرهنگی در اختیار مبلغان قرار می گیرد، همچنین ناظران با حضور در مناطق تبلیغی بر روند تبلیغی مبلغان نظارت می کنند.

حجت الاسلام رضوی مهر یادآور شد: سطح بندی مبلغان در چهار سطح، برگزاری آزمون های کتبی و مصاحبه های شفاهی و شرکت مبلغان در دوره های پودمانی تبلیغ، گامی مؤثر در راه ارتقاء دانش تبلیغی مبلغان است.

وی با بیان این که مبلغان راست قامت در مقابل هجمه های دشمنان اسلام ایستاده اند تأکید کرد: دشمنان ما به صورت هماهنگ و سازماندهی شده اقدام به هجمه علیه اسلام کرده اند.

این مبلغ حوزوی تصریح کرد: گسترش آرم ها، نشان ها و علایم گروه های مختلف گمراه و منحرف در سطح کشور به سطح نگران کننده ای رسیده است و لازم است مسؤولان به این مسأله بیش از پیش توجه کرده و بی تفاوت نباشند.

وی در پایان با اشاره به این که تبلیغ منحصر به مساجد و حسینیه ها نیست گفت: طراحی دفترچه خاطرات تبلیغی، ارائه طرح منبر مکتوب و آموزش وبلاگ نویسی بخشی از فعالیت های این اداره کل برای مبلغان است./919/پ202/ع

ارسال نظرات