۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۸۳۴۴۹

طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی قم به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی قم، با حضور مسئولان استان و اعضای هستههای فرهنگی جوان و بوستان معرفت برگزار شد.
فعاليت فرهنگي مبلغان حوزه علميه در تابستان
به گزارش خبرگزاری رسا، حجتالاسلام محمود نجاریانزاده معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم، در این مراسم که ظهر سه شنبه در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه با ارزیابیهای صورت گرفته، برنامههای اوقات فراغت امسال با رشد کیفی و کمی برخوردار بوده است ولی ما به آنچه که انجام شد قانع نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: قم دارای پتانسیلهای خوبی است، از این رو انتظارات زیادی از این استان میرود.

حجت الاسلام نجاریان زاده با اشاره به برخی برنامههای هستههای فرهنگی جوان و بوستان معرفت در تابستان امسال گفت: برپایی راهپیمایی از بیت امام خمینی(ره) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) در روز جوان، حرکت دسته جمعی بانوان از قم به سمت مسجد مقدس جمکران در روز میلاد پربرکت امام زمان(عج)، برگزاری اردوی سیاحتی و... از جمله برنامههایی است که در حاشیه کلاسهای اوقات فراغتی اجرا شده است.

رییس اداره فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی قم نیز در این مراسم اظهار داشت: مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی در واقع شروع برنامه دیگری است که اجرای آن از سوی مسئولان این سازمان تاکید شده است.

حجتالاسلام عبدالعلی غلامی ایجاد هیئت تحریریه برای تهیه نشریه هسته فرهنگی جوان را یکی از برنامههای موفق طرح اوقات فراغت برشمرد و تصریح کرد: امروز افتخار میکنیم که 53 هیئت تحریریه نوجوان و جوان در این طرح تشکیل شده و همین افراد هستند که تغذیه محتوایی رسانههای جمعی در استان قم را در آینده بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار طرح اوقات فراغت در بخشهای استان قم اجرا شده است، گفت: 117 نفر مبلغان مرد و زن اعم از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی، روحانیون مستقر در روستاها و روحانیون بومی اقدام به تدریس در کلاسهای اوقات فراغت کردهاند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به رشد کمی و کیفی برنامههای اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی قم در سال جاری اظهار داشت: امسال حدود 20 هسته فرهنگی و 60 بوستان معرفت برای سازمان تبلیغات اسلامی قم در نظر گرفته شد اما با تلاش مسئولان این سازمان، تعداد 53 هسته فرهنگی جوان و 123 بوستان معرفت در سامانه اوقات فراغت استان قم ثبت شد. /924/د102/ص



ارسال نظرات