۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۸۳۹۰۹
معاون بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم:

بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم رشد کمی و کیفی خوبی داشته است

خبرگزاری رسا ـ معاون بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان این که بیش ار بیست نشست تخصصی در بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه قرآن کریم برگزار می شود رشد کمی و کیفی این نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد.
 هجدهمين نمايشگاه قرآن کريم
حجت الاسلام محمد حسین صادقی، معاون بخش حوزوی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به رشد محسوس کمی و کیفی این بخش در نمایشگاه امسال گفت: بخش حوزوی نمایشگاه امسال به موفقیت های خوبی رسیده است.

وی با بیان این که 45 مرکز و مؤسسه و مدارس حوزوی در این بخش شرکت کرده اند، ابراز داشت: کتاب ها، جزوات، پایان نامه ها، نشریات و فعالیت های هنری این مراکز مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

معاون بخش حوزوی نمایشگاه قرآن بیان داشت: در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پایان نامه های برتر قرآنی طلاب داخلی و خارج کشور را انتخاب کرده و به نفرات اول و دوم جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به قسمت سایت بخش حوزوی اظهار داشت: در این قسمت رایانه های در اختیار گذاشته و به صورت حضوری علاقه مندان با چهارصد پایگاه اینترنتی حوزه دین و مدارس علمیه آشنا می شوند.

حجت الاسلام صادقی با بیان ایبرگزاری بیش ار بیست نشست تخصصی در هجدهمین نمایشگاه قرآن خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان در سالن شماره یک (شهید مفتح) عصرها ساعت 19و شب ها 21:30 به صورت یک روز در میان نشست تخصصی برگزار می شود.

گفتنی است؛ هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همه روزه در ایام مبارک رمضان از ساعت 17 تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14 تا ساعت 24 پذیرای علاقه مندان قرآنی است./ 956/پ202/ص
ارسال نظرات