۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۸۴۳۰۰
امام جمعه هفتگل خوزستان:

مسؤولان با دوری از اختلافات در مسیر خدمت به مردم گام بردارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هفتگل خواستار کنار گذاشتن اختلافات و خدمت رسانی صحیح به مردم از سوی مسؤولان شد و گفت: مسؤولان نباید با اعمال خود سبب بدبینی مردم به نظام شوند.
امام جمعه هفتگل، حجت الاسلام ابراهيمي پور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه هفتگل، با اشاره به روایتی از امام علی(ع) مبنی بر این که «تقوا و پرهیزگاری عزت‌آفرین است،» اظهار داشت: عزت انسان وابسته به اعمالی است که انجام می دهد؛ از این رو هر بنده ای که در مسیر الهی گام بر دارد عزیز می شود.

امام جمعه هفتگل با اشاره به دهم رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه(س) همسر پیامبر اعظم(ص) ابراز داشت: این بانوی بزرگوار در زندگی خود همواره در مسیر رضای الهی گام بر می‌داشت و سبقت این بانوی اسلام در ایمان و همچنین ایثار و فداکاری‌هایی که در راه گسترش اسلام انجام داد گواه این مدعا است.

وی با اشاره به روز جهانی مساجد خاطر‌نشان کرد: مساجد پایگاه اسلام هستند و نهضت انقلاب ما نیز از مسجد شروع شد و به برکت مساجد ادامه پیدا کرد؛ از این رو دشمن از تقویت مساجد و حضور جوانان در این مکان مقدس در هراس است.

رییس شورای فرهنگ عمومی هفتگل با اشاره به آغاز هفته دولت و ضرورت کنار‌گذاشتن اختلافات از سوی مسؤولان تصریح کرد: مسؤولان باید با کنار گذاشتن اختلافات در مسیر خدمت‌رسانی به مردم حرکت کرده و طعم شیرین خدمت را به مردم بچشانند و نباید کاری کنند که سبب بدبینی مردم به نظام شود.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود در مورد معاد و نامه اعمال انسان سخن به میان آورد و بیان داشت: یاد معاد و توجه به این که اعمال انسان در پیشگاه الهی ثبت می شود، سبب خواهد شد انسان خود را به گناه آلوده نکند؛ از این رو ماه مبارک رضان بهترین زمان جهت تقویت این تفکر است./945/پ202/س
ارسال نظرات