۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۸۴۵۱۳
با هدف آشنایی با مظاهر تمدن اسلامی؛

اردوی علمی تاریخی رحله از سوی دانشگاه رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ اردوی علمی تاریخی رحله با هدف آشنایی دانشجویان با مظاهر تمدن اسلامی از سوی دانشگاه رضوی در اصفهان برگزار می شود.
دانشگاه علوم اسلامي رضوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از مشهد، روابط عمومی انجمن علمی - تاریخی گروه تاریخ دانشگاه رضوی با هدف اعتلای دانش میدانی دانشجویان در جهت آشنایی با مظاهر تمدن اسلامی اردوی علمی - تاریخی با عنوان «رحله 3» را برگزار می کند.

این اردوی با رویکرد اصول آموزشی پویا در قالب مستند تاریخی به معرفی اماکن فرهنگی، تاریخی و مظاهر تمدن اسلامی اصفهان و شهرهای اطراف آن می پردازد.

امکنه تاریخی این شهرها، موزه ها و مراکز مطالعاتی و پژوهشی در این اردو مورد بازدید قرار گرفته و اساتید مجرب مباحث علمی مورد نیاز را برای دانشجویان بازگو و تبیین خواهند کرد.

شرکت کنندگان در این اردو که از 19 تا 29 شهریور برگزار می شود در پایان سفر می توانند با ارائه سفرنامه تاریخی یا شرکت در آزمون علمی مربوط به آن گواهی کسب مهارت های مقدمانی در شناخت مظاهر فرهنگی - تمدنی اسلام را از انجمن دریافت کنند.

بر اساس این گزارش، علاقمندان به شرکت در این اردو می توانند جهت نام نویسی تا پایان وقت اداری پنج شنبه چهارم شهریور به امور دانشجویی اتاق 261 مراجعه کنند.

دانشجویانی که در اردوهای قبل حضور نداشته و یا در فعالیت های انجمن علمی تاریخ به ویژه رحله های علمی شرکت داشته اند در اولویت هستند./930/پ202/ص
ارسال نظرات