۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۸۴۶۵۷
به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

مبلغان از پنج هزار خانواده شهید در سراسر کشور تجلیل کردند

خبرگزاری رسا ـ پنج هزار مبلغ با حضور در میان خانواده های شهدا در سراسر کشور از آنان تجلیل کردند.
حجت الاسلام محمود رضا ذکاوت مدير کل روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبلغات اسلامي



حجت الاسلام محمود رضا ذکاوت، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: برای نخستین بار طرح تکریم و تجلیل از خانواده های شهدا با اولویت شهدای روحانی از سوی مبلغان اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تهیه و تدوین شد.

وی در ادامه افزود: در راستای این طرح پنج هزار نفر از مبلغان با حضور در منازل خانواده شهداء از آنان تقدیر می کنند؛ همچنین رییس دفتر تبلیغات اسلامی نیز در طول ماه مبارک رمضان هر روز با حضور در منازل خانواده شهداء در این طرح شرکت کرده است.

حجت الاسلام ذکاوت خاطر نشان کرد: تجلیل و تکریم از خانواده شهداء سیره حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است و تا آنجایی که اطلاع داریم هم اکنون نیز رهبر معظم انقلاب به صورت مستمر با حضور در منازل خانواده شهدا آنان را تکریم و تجلیل می کنند.

وی یادآور شد: این طرح با استقبال بسیار رو به رو شده و از سوی نهاد های مختلف تبلیغی و دفاتر ائمه جمعه برای شرکت در این طرح درخواست شده است و امید است در اعزام های بعدی این طرح گسترش یابد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی تأکید کرد: در روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اداره ای با عنوان«اداره امور شهداء» تشکیل شده است و تجلیل از خانواده شهداء در طول سال نیز انجام می شود.

وی تصریح کرد: شهداء با جانفشانی خود موجبات آرامش و آسایش جامعه را فراهم کرده با ایثار و از جان گذشتگی از اسلام ناب محمدی(ص) پاسداری کرده اند.

حجت الاسلام ذکاوت بیان داشت: تجلیل از خانواده شهداء نقش مؤثری در استمرار حرکت شهداء دارد و موجب گسترش عطر و بوی فرهنگ دفاع مقدس در جامعه خواهد شد، همچنین قوت قلبی برای فرزندان و خانواده های شهدا است که راه شهیدان تا ابد پاینده خواهد ماند.

گفتنی است، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در ماه مبارک رمضان سال جاری ده هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام کرده است؛ که از این تعداد پنج هزار مبلغ با حضور در منازل شهداء و اهداء بسته های فرهنگی از خانواده های شهداء در سراسر کشور تجلیل کرده اند./919/ ت302/ع

ارسال نظرات