۰۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۸۴۹۲۱
عضو خبرگان رهبری:

ملت ایران در سایه مقاومت ملی و رهنمودهای رهبری به پیشرفت‌های هسته‌ای دست یافت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: ملت ایران در سایه مقاومت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته است به پیشرفت های بیشماری در حوزه انرژی هسته ای دست یابد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان بهشهر اظهار داشت: همراهی و شجاعت دولت در موضوع دستیابی ایران به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و خواست و اراده ملت موجب ورود ایران اسلامی به باشگاه هسته ای جهان شد.

وی افزود: ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران همواره ثابت کرده‌اند که در همه عرصه‌ها حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت بوده و لحظه‌ای دست از حمایت خود از نظام اسلامی برنمی‌دارند.

امام جمعه بهشهر بیان داشت: وجود رهبری آگاه، دولتی متعهد و شجاع و مردمی هوشیار و همیشه در صحنه همه دسیسه‌های استکبار را نقش بر آب کرده و روز به روز سبب افزایش عظمت و عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این‌که ملت ایران در سایه مقاومت ملت و رهنمودهای حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری توانسته است به پیشرفت های بیشماری در حوزه انرژی هسته ای دست یابد اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی اکنون به اعتبار، عزت و عظمت ایران معترف شده اند و به پیشرفت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران اعتراف و اذعان می کنند و این مسأله بیانگر عظمت ایران در جهان است.

وی ادامه داد: با تکیه  بر زور نمی‌توان ملتی را از حق مسلم خود منع کرد، ضمن آن‌که مردم در برابر چیزی که فطرت انسانی و وجدان عمومی آن را تحمل نمی‌کند و نمی‌پذیرد، مقاومت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با گرامی‌داشت شب‌های قدر بر بهره‌گیری بیشتر از این مناسبت تأکید کرد و یادآور شد: شب قدر بزرگ‌ترین سند امامت و تداوم آن در طول زمان است و در روایات فراوانی، وجود شب قدر را در هر زمان دلیل لزوم امامت و بقای آن دانسته ‏اند که امیدوارم بهره کافی از این شب عزیز نصیب حالمان شود./950/پ202/س
ارسال نظرات