۰۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۸۵۰۶۴
رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

خدمت رسانی دولت نهم و دهم دلسوزانه و خالصانه است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به نقش دولت نهم در زمینه دفاع از ارزشهای اسلامی، گفت: خدمت رسانی دولت نهم و دهم دلسوزانه و خالصانه است.
حجت الاسلام حبيب رضا ارزاني رييس دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، در سالروز شهادت رجایی و باهنر و هفته تجلیل و پاسداشت دولت، با اشاره به ایستادگی دولت جمهوری اسلامی ایران در مقابل نظام سلطه اظهار داشت: دولت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از دولت های بسیار ارزشی جهان امروز است که در راه تحقق اهداف الهی خود ذره ای عقب نشینی ندارد.

وی به نقش امام خمینی (ره) در تحقق حکومت اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی ایران بر اساس رای مردمی مردمی به عنوان یکی از سه قوه نظام انتخاب می شود و همواره در طول 31 سال گذشته پرتلاش و پرتوان به ایفای نقش های محوله پرداخته است.

حجت الاسلام ارزانی به فراز و نشیب های دولت های در طول سه دهه گذشته در عرصه خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و ابراز داشت: خدمت رسانی دولت نهم و دهم دلسوزانه و خالصانه است.

وی مردمی بودن دولت مردن دولت های نهم و دهم را قابل تقدیر دانست و افزود: خدمات این دو دولت در مواضع مختلف کلان کشور، آینده ای روشن و پایدار را برای ایرانی مقتدر، مستقل و پیروز رقم خواهد زد.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی مردم را زمینه ساز خدمات بیش از پیش دولت دانست و گفت: دولت همواره قوی تر از قبل دست حمایت خود را بر دست محرومان و مستضعفان نهاده و برنامه های حمایتی اش را در عرصه کلان بخصوص اقتصادی در دستور کار اساسی خود قرار داده است.

وی به هجمه نرم و سیاسی غرب اشاره کرد و بیان داشت: ، استقامت و ایستادگی در مقابل هجمه سیاسی کور غرب، و دفاع از مواضع ارزشمند جمهوری اسلامی از مهمترین شاخص ارزنده ای است که در دولت نهم و دهم نمایان است و برکسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام ارزانی خاطر نشان کرد: اقتدار و صلابت دولت سبب شد که میهن عزیز ما آن طور که شایسته ی آن است به جهان معرفی شود و با تدبیر هوشمندانه خود، تهاجمات سیاسی غرب را خنثی و به خودشان باز گرداند.

وی حضور پرشور دولت را در میان آحاد مردم یاد آورشد و گفت : از تلاش های دیگر دولت نهم و دهم اهتمام به خدمت رسانی به آحاد ضعیف مردم درلایه های اجتماعی امروز است و تلاش های آن دولت در حوزه های مسکن، بهداشت، راهسازی و مخابرات است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان حضور دولتمردان دراستانها را سر منشا ثمرات و برکات بسیار ارزشمندی دانست و ادامه داد: شهید رجایی و باهنر با در طبق اخلاص قرار دادن تمام ظرفیت های خود برای خدمت رسانی به مردم مسلمان ایران انقلابی به عنوان دو شهید جاویدان و الگوی دولتمردان ایران شدند./965/پ202/ص

ارسال نظرات