۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۸۵۲۴۵

نسخه دو تفسیر قرآن راهنما عرضه شد

خبرگزاری رسا ـ نسخه 2 تفسیر راهنما به همت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و جمعی از محققان مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم تهیه و در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه شده است.
قرآن


به گزارش سرویس پیشخوان خبرگزاری رسا، این نسخه شامل ارائه یک دوره کامل تفسیر قرآن کریم در 20 جلد، فراهم‌سازی زمینه برای تفسیر موضوعی قرآن کریم، راهگشای تهیه کلید موضوعات و مفاهیم قرآن کریم، ارائه نمایه‌های الفبایی موضوعی آیات قرآن و کتب سال 1372 جمهوری اسلامی ایران است.

ارتباط منطقی میان واژگان و متن کتب از طریق فهرست کلمات و جستجوی عبارات، ارائه امکانات فنی جهت انجام پژوهش‌های موضوعی در کتب، عرضه فهرست‌ها و نمایه‌های مختلف (ایندکس) جهت تسهیل در امر تحقیق، پژوهش متنوع و گسترده در متون برنامه، ارتباط لغت‌نامه با متن کتب برنامه از جمله امکانات این نسخه است.

دستیابی آسان و سریع به متن، فصول و ابواب کتب از طریق فهرست درختی، پژوهش در متن از طریق فهرست درختی و گزینشی، امکان تنظیم فهرست کتب براساس الگوی دلخواه، استفاده از امکانات پژوهشی مانند نمایه‌زنی، حاشیه‌نویسی، رنگی کردن و علامت‌‌گذاری، امکان یادداشت‌برداری، گزینش متن، ویرایش و چاپ مطلب مورد نظر از دیگر امکانات نسخه 2 تفسیر راهنما است.

به گزارش ایسکا، فروشگاه اصلی مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم در قم، چهار راه شهدا، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 60-7742150 تماس بگیرند.

گفتنی است، غرفه مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم در بخش فناوری و اطلاعات هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قرار دارد و علاقه‌مندان می توانند برای دریافت این نرم‌افزار و بازدید از محصولات دیگر به این غرفه مراجعه کنند. /920/د102/ع

ارسال نظرات