۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۸۵۵۹۸
عضو خبرگان رهبری:

خروش امروز ملت های مسلمان تلاویو را به لرزه درآورد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: سران رژیم فاسد صهیونیستی با دیدن خشم سیل خروشان مردم مسلمان به یقین دچار سرگیجه شده اند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، امام جمعه بهشهر و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در خطبه های نماز جمعه این هفته بهشهر، با قدردانی از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: قدس عزیز متعلق به همه مسلمانان است و امروز در سراسر جهان مسلمین برای آزادی قدس عزیز بپا خواسته اند.

وی با بیان این که خروش ملت های مسلمان به ویژه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس تلاویو را بر سر حکام فاسد صهیونیستی خراب کرد، افزود: سران رژیم فاسد صهیونیستی با دیدن خشم های این سیل خروشان به طور حتم دچار سرگیجه شده اند.

امام جمعه بهشهر دفاع از مردم بی گناه فلسطین را وظیفه هر فرد مسلمان دانست و تصریح کرد: امروز تنها را نابودی صهیونیسم جهانی اتحاد و وحدت امت اسلامی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس ضربه سنگینی بر پیکره صهیونیسم جهانی زدند، ادامه داد: ملت ایران این بار نیز با حضور گسترده خود نشان دادند که که میراث امام راحل برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین جباری اظهار داشت: مسلمانان جهان باید جدای از شیعه و سنی بوده در اسلامیت اشتراک داشته باشند و به دامن زدن به برخی از اختلافات اسلام را کم ارزش نکنند.


خطیب جمعه بهشهر با اشاره به اقدامات گروه های وهابی نظیر القاعده و طالبان یادآور شد: متأسفانه این گروه ها با مخالفت با اسلام و دگرگون کردن آن در فکر مطامع خود هستند و با انجام اعمالی بر خلاف اسلام، بنای اسلام را کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: برای حرکت در مسیر صحیح و اصولی اسلام باید منافع واحد در نظر گرفته شود و مسلمانان با وحدت و یکدلی و همبستگی به فکر اسلام و عزت و سربلندی اسلام باشند.

وی از ولایت به عنوان اصلی ترین رکن در نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام نام برد و اضافه کرد: مسائلی همچون خمس، زکات، امر به معروف و نهی از منکر، تولی و تبری با توجه به مهم بودن اصل مسأله همگی در ولای ولایت نهفته اند و بدون وجود ولایت معنا ندارند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: هیچ احکامی به اندازه ولایت دارای مزیت و برتری ندارد و باید این مسأله از سوی همگان مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری یادآور شد: سران مرتد و سیاستگذاران استکبار و صهیونیست برای منسوخ نمودن ولایت و رهبری از همه ابزار و ترفندها استفاده می کنند و باید در این میان مراقب باشیم.

وی گفت: طرح چند تکه کردن کشورهای عربی نیزیکی دیگر از ترفندهای دشمنان برای رسیدن به مطامع خود است و در نظر دارند به طور مثال عربستان را به هشت بخش شیعه، سنی، سعودی، و غیره تقسیم کنند و همین طور پاکستان را به چهار بخش و دیگر کشورهای منطقه را نیز تقسیم بندی کنند تا به اهداف فتنه گری خود برسند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به فعالیت شاخه های مختلف غیر دینی در قالب دین و مذهب خاطرنشان کرد: همه ما باید مراقب فرزندان و جامعه خود باشیم و در راستای عاقبت آنان بی تفاوت نباشیم چرا که افکار بسته به شاخه های مختلف مرتد و غیر دینی در پی اغفال فرزندان و جوانان این مرز بوم هستند تا آنان را با اسلام و ولایت بیگانه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان مهم ترین عامل پیروزی و سربلندی آنان است که باید مورد توجه قرار گرفته و از غفلت در این مسأله مهم پرهیز شود./950/پ202/س
ارسال نظرات