۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۸۵۶۲۴
عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس:

حضور گسترده مردم در روز قدس پیام روشنی به برگزار کنندگان مذاکرات صلح داشت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام موسوی لارکانی گفت: صهیونیسم جهانی پاسخ خود را با حضور گسترده مردم مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس نسبت به برگزاری نشست سازش در یافت کرد.
حجت الاسلام سيد ناصر موسوي لارگاني
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارکانی عضو مجمع روحانیان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حضور گسترده مردم سراسر جهان در روز قدس گفت: صهیونیسم جهانی پاسخ خود را با حضور گسترده مردم مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس نسبت به برگزاری نشست سازش دریافت کرد.

وی با بیان اینکه مذاکرات صلح در حالی که دولت قانونی فلسطین در آن حضور ندارند به نتیجه نخواهد رسید تاکید کرد: حضور هوشیارانه ملت ایران و مسلمانان و آزادگان در سراسر جهان حضوری تامل برانگیز برای گردانندگان مذاکرات ننگین صلح بود.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که روز قدس به دلیلی محکم برای وحدت ملت های اسلامی و مدافعان حقوق مسلمانان فلسطین تبدیل شده، از این رو این همایش جهانی هر سال پرشورتر از سال گذشته برگزار می شود.

وی افزود: همانگونه که شهید مطهری تاکید داشتند اگر مسلمانان جهان یک آب دهان به اسرائیل بیندازند این رژیم را سیل می برد، اکنون شاهد آن هستیم که جهان اسلام در حال دستیابی به این واقعیت است که حذف رژیم جنایتکار صهیونیستی دور از ذهن نمی باشد.

عضو جبهه اصولگرایان مجلس همچنین اشاره داشت: حضور جهان اسلام در همایش بزرگ مردمی آزادسازی قدس شریف، آهنگ اتحاد ملتها در برابر زیاده خواهی اسرائیل است.

وی خاطر نشان کرد: امروز نه تنها مسلمانان جهان بلکه تمامی آزادگان جهان در برابر جنایات و افزون خواهی رژیم صهیونیستی در یک صف واحد قرار گرفته اند به همین خاطر سزاوار است دولت ها با خواسته ملتهایشان همسو باشند و حیثیت خود را کمتر فدای این جرثومه فساد کنند./955/ت302/ج
 
ارسال نظرات