۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۸۶۴۰۵
فرمانده سپاه حضرت ولی عصرخوزستان:

قرآن سوزی در حقیقت نشانه درمانده بودن صیونیست ها در برابر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ارتکاب به عمل پلید قرآن سوزی را نشانه درمانده بودن صهیونیست ها در برابر مکتب اسلام دانست و گفت: این عمل آخرین و بدترین ترفند صهیونیست ها است.
سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان
حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ریشه قرآن سوزی که از سوی کشیش آمریکای به وقوع پیوست را صهیونیست ها دانست و اظهار داشت: صهیونیست ها از همان دوران پیامبر اعظم(ص) که قرآن را معرفی کرد، به دشمنی با مسلمانان بر خواستند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که صهیونیست ها تا کنون همه ترفندهای خود را علیه اسلام و قرآن انجام داده اند تصریح کرد: قرآن سوزی در حقیقت آخرین و بدترین ترفند آنها علیه اسلام و مسلمانان بود.

وی این اقدام صهیونیست ها را ناشی از ناگزیر و درمانده بودن آنها در برابر اسلام خواند و ابراز داشت: استکبار جهانی و صهیونیست ها با آگاهی از این که مسلمانان در برابر آنها خواهند ایستاد، اقدام به چنین عملی کرده اند که این نشان از درمانده بودن آنها در برابر مکتب اسلام است.

شاهوارپور با تأکید بر این که مسلمانان در برابر استکبار جهانی خواهد ایستاد، افزود: به یقین استکبار جهانی پاسخ کوبنده مسلمانان را خواهد دید؛ چرا که اقدام به چنین جنایت هولناکی ثمره ای جز اضمحلال و نابودی سریع تر آنها نخواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان وحدت و همدلی را وظیفه مسلمانان جهان در برابر این هتک حرمت شرم آور دانست و بیان داشت: با توجه به این که اسراییل و آمریکا با حربه تفرقه بر جهان حکومت می کنند؛ از این رو مسلمانان باید با یکپارچگی و اتحاد خود در برابر این توطئه ایستادگی کنند و اهداف شوم آنان را پاسخ دهند.

وی با بیان این که تجمعات و راهپیمایی های داخلی در کشور وظیفه شرعی ملت غیور ایران است، به نقش دولت در مقابله با این جنایت پرداخت و گفت: دولت باید با صدور ابلاغیه و اعتراض در مجامع جهانی، هم صدایی در دولت های اسلامی ایجاد کند./945/پ202/ص
ارسال نظرات