۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۸۷۰۸۴
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران با اشاره به سفر رهبری به قم:

تلاش دشمنان نظام تبدیل فرصت‌های ایجاد شده در کشور به تهدید است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه ‌های علمیه مازندران با اشاره به درپیش بودن سفر مقام معظم رهبری به قم، تلاش دشمن و عناصر ضد انقلاب به منظور نشان دادن اختلاف میان مرجعیت و نظام را بی‌اثر خواند و گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره از فرصت‌های ایجاد شده در کشور به عنوان تهدید یاد می‌کنند.
نماينده مركز مديريت حوزه علميه قم درمازندران
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در مازندران، درگفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در‌پیش بودن سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم، با بیان این که وجود با برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی برای حوزه های علمیه از ذخائر بی نظیر به شمار می‌آید، گفت: خدماتی که در زمان رهبری و مرجعیت رهبرمعظم انقلاب اسلامی به حوزه های علمیه صورت گرفته به اندازه تاریخ حوزه های علمیه است.

وی با اشاره به سفر سال 74 رهبرمعظم انقلاب اسلامی به استان قم افزود: آن سفر مقام معظم رهبری نیز در نظام بخشیدن به فعالیت حوزه علمیه، حل مشکلات طلاب و فضلا، سامان دادن به امور آموزشی و پژوهشی و نیز تقویت علوم انسانی نقش بسزایی داشته است.

مدیرحوزه های علمیه مازندران نظرات رهبرمعظم انقلاب اسلامی پیرامون مسائل حوزه را کاملاً کارشناسانه، دقیق و بر مبنای صداقت دانست و بیان داشت: حوزه های علمیه در همه ساحت ها و عرصه های کاری از نظرات کارشناسی مقام معظم رهبری دراین خصوص همراه بهره مند هستند.

سفر رهبری منشأ خیر و برکت برای حوزه های علمیه و طلاب است

وی با بیان این که به یقین سفر امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم نیز همانند گذشته منشأ خیر و برکت بسیاری برای حوزه های علمیه و طلاب خواهد بود، ادامه داد: باید از این سفر تاریخی نهایت بهره‌مندی از سوی حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیان صورت گیرد.

حجت الاسلام طاهری در ادامه سخنان خود به مطالبه رهبری انقلاب از حوزه‌های علمیه اشاره کرد و افزود: حوزه علمیه در طول این چند سال تنها به بخشی از مطالبات رهبری پاسخ گفته است و هنوز بخش وسیعی از آن مطالبه‌های مهم باقی مانده است.

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران با تأکید براین که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان قم به‌ یقین آن مطالبات را دوباره پیگیری خواهند کرد، ادامه داد: تحقق مطالبات رهبری باید برای حوزه یک اصل مهم باشد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروهی متشکل از صد نفر از اساتید و صاحب نظران حوزه برای پیگیری مطالبات رهبری درحوزه علمیه قم، افزود: این کارگروه نیز در طول دوران فعالیت خود مطالبات رهبری را به صورت جدی دنبال می کرد و تحقق رهنمودهای رهبری در خصوص حوزه را همواره مد نظر داشته است.

علما، طلاب و روحانیان با استقبال بی‌نظیر و تاریخی خود همه توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی می‌کنند

نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه قم درمازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش دشمن و عناصر ضد انقلاب به منظور نشان دادن اختلاف میان مرجعیت و نظام گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره از فرصت‌های ایجاد شده در کشور به عنوان تهدید یاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام طاهری با بیان این که همه مراجع تقلید، علما و اساتید سطح عالی حوزه از دقت نظر و آگاهی بالایی برخوردار هستند و فتنه و توطئه‌های دشمنان را می‌شناسند، خاطرنشان کرد: همین دشمنان قسم در سفر چند سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به آذربایجان توطئه جدایی آذربایجان از جمهوری اسلامی ایران را تبلیغ می‌کردند که پس از حضور پرشور و بی‌نظیر مردم آن استان از حضور رهبری انقلاب همه توطئه‌های آنها خنثی شد.

وی با تأکید براین که مردم استان قم به ویژه علما، طلاب و روحانیان با استقبال بی‌نظیر و تاریخی خود همه توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی خواهند کرد، ادامه داد: درایت و هوشیاری رهبری آگاه این بار نیز نقشه های دشمنان قسم خورده را نقش برآب خواهد کرد و تهدید‌ها را تبدیل به فرصت می‌کند./950/ت301/س
ارسال نظرات