۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۸۷۴۳۵

نخستین کنگره دوبیتی‌های غدیر در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر منطقه شمال‌غرب مؤسسه فرهنگی نوای نی گفت: نخستین کنگره دوبیتی‌های غدیر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
اكمال دين در غدير
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، هادی یوسف پورآذری اظهار داشت: این کنگره با هدف انتقال فرهنگ اسلام ناب محمدی‌(ص) و دفاع از حریم ولایت و اجرایی کردن آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین اجرای فرامین مقام معظم رهبری درباره جایگاه ویژه ولایت در حکومت اسلامی برگزار می‌شود.

وی با دعوت از تمام شاعران و هنرمندان علاقه‌مند برای ارسال آثار خود افزود: مهلت ارسال آثار شاعران 25 مهرماه است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی سایت اینترنتی www.navayeney.ir و یا به شماره 30004111 پیامک ارسال کنند.

مدیر منطقه‌ای مؤسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی نوای نی اظهار داشت: داوری آثار توسط شش نفر از ادبا و شعرای مطرح کشور در روز اول آبان ماه انجام می‌پذیرد و برگزیدگان کشوری نیز اول آذرماه طی مراسم ویژه‌ای که در ‌تهران برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

وی گفت: به 110 اثر برگزیده جوایز نفیسی شامل خودروی سواری، سفرهای زیارتی و سکه بهار آزادی در نظر گرفته شده است.

یوسف‌پورآذری افزود: در حال حاضر کارشناسان کنگره مشغول اجرای برنامه‌ریزی‌های دقیق هستند و باید اشاره کرد این کنگره در نوع خود بی‌نظیر است./935/د102/س
ارسال نظرات