۲۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۸۷۷۶۰
شمارش معکوس حضور رهبر انقلاب در قم؛

ویژه نامه ولایت فقیه در پایگاه اینترنتی حوزه نت منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ‌ همزمان با سفر مقام معظم رهبری به استان قم، ویژه نامه ولایت فقیه از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در پایگاه اینترنتی حوزه نت منتشر شد.
قم در انتظار بوي مهر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اکبر پوستچیان، کارشناس اطلاع رسانی مرکز نور در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همزمان با سفر مقام معظم رهبری به استان قم، ویژه نامه ولایت فقیه از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در پایگاه اینترنتی حوزه نت منتشر شد.

وی با اشاره به شوق و اشتیاق محققان و پژوهشگران پایگاه حوزه نسبت به سفر ایشان در ادامه افزود: این ویژه نامه در چهار بخش اصلی مقالات، پاسخ به شبهات، اخبار و تصاویر تهیه و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

پوستچیان اظهار داشت: ولایت و حکومت اسلامی، فلسفه و ضرورت ولایت فقیه، ادله اثبات ولایت فقیه، پیشینه بحث ولایت فقیه، ولایت فقیه از منظر علما و ولایت فقیه انتصاب یا انتخاب بخشی از موضوعات این ویژه نامه خواندنی است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین شرایط ولی فقیه، وظایف و اختیارات ولی فقیه، ولایت مطلقه فقیه، ولایت فقیه و اصطلاحات نوظهور بخش دیگری از عناوین مقالات موجود در این ویژه نامه است.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی مرکز نور یادآور شد: بخش پاسخ به شبهات در برگیرنده مطالبی همچون دلایل عقلی و نقلی ولایت مطلقه فقیه، آیا ولی فقیه در ایران برای کل جهان ولی فقیه است؟، آیا ولایت مطلقه به معصومان اختصاص دارد؟، آیا ولایت فقیه با جمهوریت سازگاری دارد و مطالب دیگر است.

وی تأکید کرد: دانشنامه ها از دیگر مطالب خواندنی این ویژه نامه است که در آن به مطالبی همچون ولایت و رهبری، حکومت اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پرداخته شده است.

پوستچیان تصیریح کرد: علاقمندان می توانند در بخش اخبار این ویژه نامه، آخرین اخبار و رویدادها با موضوع ولایت فقیه را بخوانند.

قابل ذکر است، علاقمندان می توانند جهت استفاده از این ویژه نامه مناسبتی به پایگاه اینترنتی حوزه نت به نشانی
http://www.hawzah.net مراجعه کنند./919/پ203/ع

ارسال نظرات