۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۸۷۸۷۶
دغدغه های رهبر معظم انقلاب در تبلیغ دینی (4)؛

حجت الاسلام رضوی مهر: هدایت های مقام معظم رهبری تبلیغ را سامان داده است

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ اوقاف گفت: اگر مبادی اعزام کننده مبلغان با وحدت رویه به سامان بخشی سامانه های تبلیغی بپردازند و نقشه راه و اطلس فرهنگی مبلغان را ترسیم کنند، برگ زرین دیگری بر افتخارات تبلیغی حوزه علمیه ما خواهد افزود.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه


حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، مدیر کل امور دینی و اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: به روز بودن مبلغان، نشاط و بالندگی در تبلیغ، کسب بصیرت، دشمن شناسی و عمل به سخنان قبل از گفتار بخشی از انتظارات مقام معظم رهبری از مبلغان است.

وی در ادامه افزود: شکل گیری و دوام انقلاب اسلامی یکی از آثار ارزنده تبلیغ مبلغان و روحانیان بیداری است که در ایام تبلیغ به مناطق مختلف کشور می رفتند و با پخش اطلاعیه ها حضرت امام و امر به معروف و نهی از منکر می پرداختند.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: بعد از انقلاب هم، در دوران دفاع مقدس، خطوط جنگ مزین به حضور سربازان امام زمان(عج) بود که با حضور در همه عرصه ها و صحنه های نبرد حق علیه باطل به وظیفه خود به خوبی عمل کردند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز، آنان افسران و سربازان جنگ نرم و مرزبان عقیدتی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، حق این است که روحانیت بیدار ما به وسیله آشنایی با مباحث روز و با سیاست های موجود، هوشیارانه و با بصیرت عمل می کند.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تأکیدکرد: امروز تبلیغ به مساجد و تکایا محدود نشده و مبلغان با حضور در عرصه های مختلف به ویژه رسانه، اینترنت، نشر کتاب و نشریات به تبلیغ دین و تبیین آن می پردازند و این مبلغان هستند که زمینه اجرای مهندسی تبلیغ را فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: اگر مبادی اعزام کننده مبلغان با وحدت رویه به سامان بخشی سامانه های تبلیغی بپردازند و نقشه راه و اطلس فرهنگی مبلغان را ترسیم کنند، برگ زرین دیگری بر افتخارات تبلیغی حوزه علمیه ما خواهد افزود.

حجت الاسلام رضوی مهر بیان داشت: هر مبلغی تمام کوشش این است که بتواند رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را جلب کند؛ زیرا هدایت های با برکت ایشان بوده که این سامانه را جهت داده است.

وی یادآور شد: تا رسیدن و نیل به اهداف ایشان مسیر طولانی داریم؛ اما به طور قطع راستا و شاخص حرکت، همان راستا و شاخصی است که ایشان ترسیم کرده اند و مبلغان نیز در همین مسیر حرکت می کنند.

حجت الاسلام رضوی مهر در پایان گفت: به روز بودن مبلغان، نشاط و بالندگی در تبلیغ، کسب بصیرت، دشمن شناسی و عمل به سخنان قبل از گفتار بخشی از انتظارات مقام معظم رهبری از مبلغان است./919/ت302/ع

ارسال نظرات