۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۸۸۱۸۱
جانشین فرمانده کل سپاه:

شکست‌های جبران ناپذیر و پشیمان کننده ای در انتظار دشمنان نظام است

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان خطوط قرمز نظام اسلامی را بشناسند و از این خطوط تجاوز نکنند، چرا که شکستهای جبران ناپذیر و پشیمان کننده ای در انتظار آنان است .
سردار حسين سلامي، جانشين فرمانده کل سپاه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار سرتیپ حسین سلامی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالروز شهادت شهدای حادثه ترویستی پیشین، با بیان اینکه، شهادت از صفات الهی است و نجابت، فداکاری، خدمت به خلق خدا و ایثار نیز از ویژگیهای شهداء است، اظهار داشت: شهیدان حادثه تروریستی پیشین به عنوان نماد وحدت، فداکاری، شجاعت و سر افرازی در برابر  توطئه دشمنان ملت ایران هستند .

وی، با اشاره به اینکه، ایجاد امنیت و خدمت به مردم شیعه وسنی سیستان و بلوچستان از مأموریت های سپاه است، گفت: این مأموریت ها با هدف عمران و آبادانی منطقه و رفاه و آسایش مردم با جدیت دنبال می شود .

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، به عملیاتهای موفقیت آمیز اخیر سپاه در آزاد سازی گروگانها و هلاکت اشرار با همکاری مردم در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: این عملیات همچنان بر علیه عوامل شرارت و مزدوران استکبار در هر نقطه از کشور باشد با اقتدار انجام می شود .  

سردار سلامی، دشمنان داخلی و خارجی نظام را نیز خطاب قرار داد و تصریح کرد: دشمنان خطوط قرمز نظام اسلامی ما را بشناسند و از این خطوط تجاوز نکنند چرا که شکستهای جبران ناپذیر و پشیمان کننده ای در انتظار آنان است .

سردار قدرت الله منصوری، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران، نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدای وحدت، اظهار داشت: دشمنان و مزدوران استکبار با حادثه تروریستی پیشین قصد داشتند پیوند میان سران طوایف و مسؤولان را از بین ببرند .

وی، افزود: اما امروز به برکت خون شهداء، وحدت و همدلی در استان سیستان و بلوچستان از هر زمانی بیشتر حاکم است .

گفتنی است، در پایان این مراسم خانواده شهدای حادثه تروریستی پیشین از سوی مسؤولین تجلیل شدند ./940/پ202/س
ارسال نظرات