۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۸۸۴۰۵
امام جمعه نور:

محبت و عشق رهبر معظم انقلاب هر روز در دل های ملت ایران بیشتر می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور گفت: با وجود توطئه های استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی، روز به روز محبت و عشق مقام معظم رهبری در دل های ملت ایران بیشتر می شود.
رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید حسن امیری، امام جمعه نور، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته نور، به استقبال بی نظیر و تاریخی طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم شهر مقدس قم از رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این استقبال بی نظیر و پرشور نشانگر عشق مردم به ولایت فقیه است.

وی استقبال بی نظیر طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم از رهبرمعظم انقلاب اسلامی را بیعتی مجدد با آرمان های امام راحل و رهبری انقلاب اسلامی دانست و افزود: این استقبال عظیم از ولی فقیه زمان دشمنان را به حیرت و تعجب فرو برد.

حجت الاسلام امیری درادامه سخنان خود به رهنمودهای بسیار مهم رهبرمعظم انقلاب اسلامی در اجتماع ده ها هزار نفری طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: این رهنمودها باید به عنوان منشوری مهم در دستور کار حوزه های علمیه قرار گیرد.

امام جمعه نور تأکید کرد: با وجود توطئه های استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی، روز به روز محبت و عشق مقام معظم رهبری در دل های ملت ایران بیشتر می شود.

خطیب جمعه نور تصریح کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی در فتنه های اخیر متوجه شدند که چقدر جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی با ارزش است.

حجت الاسلام امیری  در ادامه سخنان خود به نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در خاموش کردن فتنه های سال گذشته در کشور اشاره کرد و بیان داشت: درایت، شجاعت و هدایت مقام معظم رهبری موجب شد تا ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی از توطئه های نرم دشمنان نظام اسلامی پیروز  بیرون آید.

وی همچنین از راه اندازی سایت محراب نور به منظور انتشار اخبار نماز جمعه، مسائل و رویدادهای فرهنگی شهرستان به زودی در نماز جمعه این شهرستان خبرداد./950/پ202/الف
ارسال نظرات