۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۸۸۵۶۱
جانشین سپاه عاشورا:

مبارزه با اندیشه‌های انحرافی نیازمند تدوین برنامه‌ کاربردی است‌

خبرگزاری رسا ـ جانشین سپاه عاشورا روحانیت و ولایت را دو عامل مهم شکست دشمنان دانست و گفت: باید برنامه‌های کارآمدی برای مقابله با اندیشه‌های ضداسلامی دشمن صورت گیرد.
فرقه هاي انحرافي، شيطان پرستي
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، محمداسماعیل سعیدی، در جمع بسیجیان با اشاره به این‌که ماموریت ذاتی سپاه و بسیج جذب، آموزش و به کارگیری ارتش ده‌ها میلیونی برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است، تاکید کرد: در زمان جنگ ماموریت سپاه دفاعی و نظامی بود ولی اکنون ضمن حفظ این ماموریت، ماموریت‌های بسیار بزرگی همچون مقابله با تهدیدات فرهنگی و اعتقادی همچنین افزایش بصیرت و آگاهی در ملت بر دوش سپاه و بسیج است.

وی در ادامه اظهار داشت: دشمن در مبارزه نظامی، تحریم‌های اقتصادی و غیره شکست خورده و اکنون درصدد تحریک فکر، ذهن ملت ما است که در راستای از بین بردن پایه‌های اصلی نظام‌ است.

سعیدی در ادامه به افزایش سطح بصیرت، خودکفایی، اقتدار، عزت، ایمان قوی و نشاط روزافزون ملت ایران اشاره کرد و گفت: امروز ملت ایران حق را از ناحق تشخیص داده، دور ولایت همچون پروانه جمع شده است.

وی ادامه داد: دشمن با بررسی علل شکست خود در مبارزات فرهنگی فهمیده است که ایمان، اعتقاد و باورهای دینی، وجود مکتب اسلام، اعتقاد به مکتب سرخ امام حسین (ع)، حوزه‌های علمیه قوی و روحانیت مبارز علت شکستش بوده؛ از این رو در صدد است تا با حمله به پایه‌های اصلی انقلاب یعنی ولایت فقیه، وحت،اعتقادات، باورهای دینی و انتظار فرج، این انقلاب را از پای درآورد.

سعیدی، از فرماندهان نظام خواست در برنامه‌ریزی‌های خود تنها بر مقابله عملیات نظامی و نرم دشمن اکتفا نکرده بلکه برنامه‌ریزی کنند که بر افکار و اندیشه‌های دشمن هجوم ببرند و اندیشه‌های لیبرالیستی و بهره‌گیری از علم و تکنولوژی علیه بشریت را نشانه‌روی کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم، ‌سرهنگ اردبیلی به عنوان فرمانده گردان عملیاتی شهرستان میانه انتخاب شد./935/د102/س
ارسال نظرات