۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۸۹۳۱۶
فرمانده سپاه کربلا مازندران:

شهدای دانش آموز الهام بخش نسل های آینده ایران اسلامی خواهند بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که پاکباختگی های شهدای دانش آموز باید به نسل ها و آحاد جامعه اسلامی منتقل شود تا چراغ راه دیگران باشد، افزود: شهدای دانش آموز به حق الهام بخش نسل های آتی ایران اسلامی خواهند بود.
فرمانده سپاه کربلاي مازندران
سردار سرتیپ دوم پاسدار سید محمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلا مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: بسیج آیینه تمام نمای عشق و ایثار است.

وی با اشاره به این که پاکباختگی های شهدای دانش آموز باید به نسل ها و آحاد جامعه اسلامی منتقل شود تا چراغ راه دیگران باشد، افزود: شهدای دانش آموز به حق الهام بخش نسل های آتی ایران اسلامی خواهند بود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: تقویت بصیرت و تعمیم ولایت مداری برای مقابله با جنگ نرم به خصوص در سطح مدارس و مراکز آموزشی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

شاهچراغی با تاکید بر گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: هفته ارزشمند بسیج دانش آموزی هفته ترویج ارزش ها و تربیت نیکوی اسلامی است.

وی با اشاره به این که هفته بسیج دانش آموزی یادآوری ثبت برگ های زرین از تاریخ با عظمت و با شکوه حضور دو قشر دانش آموز و معلم در عرصه های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: مهمترین یادمان این هفته نکوداشت سالروز شهیدان نوجوان و فرهنگیان متعهد و ایثارگر ایران اسلامی در هشتم آبان ماه است.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با تغییر رویکرد جدید و حضور اثر بخش معلمان در این سامانه ارزشمند، سعی دارد تا با تبیین نقش هر کدام از مخاطبان و بهره گیری از توانمندی های آنان در خلق آینده ای متعالی با حضور نسلی دلسوز و متعهد در تحقق چشم انداز بیست ساله کشور موثر و منشأ خیر و برکت باشد.

سردار شاهچراغی اهداف عمده برگزاری هفته شکوهمند بسیج دانش آموزی، را توسعه و تبیین فرهنگ و تفکر بسیجی با معرفی دستاوردها و عملکرد بسیج در عرصه های علمی، فرهنگی، معرفتی، سازندگی و اجتماعی به جامعه دانست.

وی افزود: ثبت تاریخ دلاورمردی های دانش آموزان در خلق مجد و عظمت ایران اسلامی به منظور الهام بخشی این دستاوردها به نسل های آینده، حفظ روحیه افتخار، کارآمدی و مسؤولیت پذیری در جوانان و نوجوانان دانش آموز با استفاده از تجربه عرصه های دفاع مقدس، تقویت روحیه ی امید  نشاط و شادابی و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در بین دانش آموزان، یادآوری و ارائه ی الگوی مناسب ارتباط ارزشی و تربیتی و هدفمند بین فرهنگیان و دانش آموزان بعنوان چراغ راه رشد و تعالی آینده سازان ایران اسلامی ، تقویت و حفظ سازماندهی اعضای شوراهای رده ها ی سازمانی در سراسر کشور، تبیین دستاوردهای سازمان در جهت تربیت و آموزش مبانی مردمی اندیشه ی اسلامی در بین نسل نوخاسته ایران اسلامی و ارتقا روحیه دشمن شناسی، استکبار ستیزی، عدالت خواهی و آرمان خواهی در بین دانش آموزان از جمله مهم ترین اهداف شکل گیری و فعالیت سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان است./950/پ202/الف
ارسال نظرات