۱۶ آبان ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۸۹۷۱۲
نماینده مجلس شورای اسلامی:

جریان فتنه توان مقابله با هدفمندی یارانه ها را ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده اصولگرای مجلس گفت: فعالیت فتنه گران برای ملتمان بی ارزش است چرا که آنها دیگر آبرویی ندارند که بخواهند به واسطه آن سوء استفاده کنند.
اسد الله بادامچيان
اسد الله بادامچیان نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تعامل و همکاری قوای نظام از ضروریات است گفت: عزم دولت و سایر قوا و عموم جامعه بر اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برخلاف برخی اظهارات جریان موسوم به فتنه توان مقابله با عزم همگانی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را ندارد خاطر نشان کرد: با این حال دولت مردم و سایر قوا باید مراقب باشند تا در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از کارشکنی فتنه گران جلوگیری شود.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ابرازداشت: فتنه گران از هر فرصتی استفاده می کنند تا کار فتنه انگیزی خود را دنبال کنند، اما با این همه فعالیت آنها برای ملتمان بی ارزش است چرا که آنها دیگر آبرویی ندارند که بخواهند به واسطه آن سوء استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات دولت در زمینه سهولت هر چه بیشتر اجرای قانون هدفمندی گفت: دولت تا کنون با تدبیر و ابتکار عمل در این زمینه موفق بوده است و به نظر ما آنچه که اهمیت دارد این است که اقدامات دولت با استفاده از نظر جمعی اقتصاددانان و کارشناسان انجام شود.

بادامچیان با بیان اینکه همه موظف هستیم در امر اجرایی شدن یارانه ها دولت را یاری کنیم تصریح کرد: باید در اجرای این طرح همه با دولت همکاری داشته باشیم تا این طرح مهم اقتصادی به درستی اجرا شود به همین خاطر باید با دولت هماهنگ باشیم وبه توصیه های آن توجه و اهتمام داشته باشیم./955/ت302/ج
ارسال نظرات