۱۹ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۹۰۱۰۶
در استان خراسان؛

مسابقه حفظ خطبه غدیر ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته ولایت، مسابقات کتابخوانی و حفظ خطبه غدیر ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران خراسان برگزار می شود.
مطالعه و تحقيق طلاب حوزه علميه خواهران
خانم علیشاهی، مسؤول فرهنگی دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت هفته ولایت خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ارتقاء سطح علمی و معنوی طلاب و تبیین مسأله غدیر ویژه طلاب مدارس علمیه خراسان برگزار می شود.

وی با اشاره به زیارت امیرالمؤمنین(ع) در روز غدیر اظهار داشت: کنکاش و پژوهشی در آیات و القاب وارده در این زیارت و حداقل تدبر در پنج آیه و یا پنج لقب از القاب حضرت علی(ع) از محورهای این مسابقه به شمار می رود.

علیشاهی با بیان اینکه موراد فوق بایستی در ده صفحه تا دوم آذر ماه به واحد پژوهش مدارس علمیه خواهد بود ادامه داد: حفظ خطبه غدیر به همراه ترجمه آن(محمد دشتی) از دیگر مسابقات ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان خراسان است که مرحله مقدماتی آن تا پایان بخش پنجم، اول آذر ماه در همه مدارس برگزار می شود و مرحله نهایی این مسابقه که شامل همه بخش های خطبه غدیر است، 16بهمن خواهد بود.

مسؤول فرهنگی دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان ابراز داشت: مسابقه کتابخوانی «بر ساحل غدیر» تألیف رسول عارفیان ویژه طلاب مدارس علمیه مشهد برگزار می شود که این کتاب در اختیار طلاب قرار گرفته و زمان برگزاری آن، سه شنبه دوم آذر ماه خواهد بود./969/پ202/ص


ارسال نظرات