۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۹۱۴۳۵
رییس اداره ارشاد اندیمشک:

راه ولایت، تداوم خط فکری انبیاست

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اندیمشک راه ولایت را تدام خط فکری انبیا و اوصی الهی دانست.
غدير
حجت الاسلام مهدی علیپور، رییس اداره فرهنگ وارشاد اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که در دوران مختلف زندگی بشر همواره روندزندگی، تکاملی بوده است اظهار داشت: در کنار آن هم انبیا آمده اند که مردم را به راه راست هدایت کنند که بعد از پیامبر اکرم هیچ پیامبر دیگری نیامد زیرادر دین مبین اسلام یک عنصری است به نام ولایت که مایه ی پویای جامعه می شود .

رییس اداره فرهنگ وارشاد اندیمشک، با اشاره به این که در دنیای زندگی می کنیم که تشخیص حق از باطل سخت شده است گفت: تنها راه این است که ولایت را بپذیریم و تابع آن باشیم تا دنیا فراروی ما روشن شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیه ی از قرآن کریم مبنی بر این که «الیوم اکملت لکم دینکم ....»تصریح کرد: با معرفی ولایت امیر المؤمنین علی (ع) دین مبین اسلام تکامل یافت وسبب یأس کافران شد که همواره خواستار تحریف دین مبین اسلام هستند.

حجت الاسلام علیپور، با اشاره به این که ملت ایران ملتی ولایت پذیر است که این درس را از همان واقعه غدیر فرا گرفته اند خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس ملت ما ثابت کرد که تا پای جان در راه دین ،قرآن واسلام ایستاده اند.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اندیمشک، افزود: خوزستان دروازه ورودی فرهنگ تشیع به ایران است و ولایتمداری مردم خوزستان از دیر باز روشن وواضح بوده است .

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: ولایت وامامت در تداوم کار پیامبران است که در عصر غیبت بر عهده ی ولایت فقیه است که نایب به حق امام زمان (عج) است./945/ت303/ص




ارسال نظرات