۰۴ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۹۱۴۴۷
معاون فرهنگی دفتر تبلیغات در خوزستان:

پایبندی به ولایت امیر‌مؤمنان خنثی‌کننده توطئه‌ فرقه‌های نوظهور است

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در خوزستان گفت: آمیخته شدن ولایت امام علی(ع) با جان و دل مردم ایران اسلامی سبب شده تا اقدامات فرقه های نوظهور و منحرف ایادی استکبار خللی در اعتقادات راسخ مردم ایجاد نکند.
عيد غدير، غدير
حجت الاسلام محمد دبیری، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بهترین فرصت برای تبیین جایگاه ولایت و امامت را عید غدیر خواند و به نقش روحانیت در روزهای عید غدیر اشاره کرد و گفت: وظیفه روحانیت در ایام عید غدیر ایراد سخنرانی های معرفتی و بیان نکات مستدل از مسأله امامت و ولایت جهت آگاهی بخشی به جامعه است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در خوزستان با تأکید بر این که یکی از اهداف دشمنان ایجاد تفرقه میان مسلمانان است، اذعان داشت: وحدت هفتاد میلیونی مردم ایران حول ولایت امیرالمؤمنین(ع) سبب شده تا با ایجاد فرقه های ضاله و تفرقه افکنی اتحاد ملت ایران اسلامی را تضعیف کنند.

وی تصریح کرد: آمیخته شدن ولایت امام علی(ع) با جان و دل مردم ایران اسلامی سبب شده تا اقدامات فرقه های نوظهور و منحرف ایادی استکبار خللی در اعتقادات راسخ مردم ایجاد نکند.

حجت الاسلام دبیری با بیان این که غدیر در خوزستان جایگاهی مثال زدنی دارد، بیان داشت: خوشبختانه خوزستان با دارا بودن جمعیتی صد در صد شیعه، اعتقاد راسخ قلبی به امیر مؤمنان(ع) دارند؛ از این رو در هر مسأله ای که در آن نشانه‌ای از ولایت علی بن ابی طالب(ع) وجود داشته باشد با جان و دل از آن استقبال می کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در خوزستان به استقبال با شکوه مردم از این عید اشاره و خاطر نشان کرد: خوشبختانه مردم مؤمن و ولایی خوزستان خود را میزبان غدیر دانسته و هر ساله آیین های باشکوهی جهت بزرگداشت این اصل مهم الهی برگزار می کنند.

وی ادامه داد: از نکات برجسته جشن های غدیر در خوزستان حضور پر شور و با نشاط جوانان است؛ به شکلی که بیشتر متولیان این آیین ها را قشر جوان تشکیل می دهند./945/ت302/س
ارسال نظرات