۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۹۱۷۵۳
نماینده اهواز در مجلس:

روحانیان پیشگامان بصیرت افزایی در جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، فتنه سبز سال 88 را برگرفته از تفکر منحرف غربی دانست و اظهار داشت: توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری تنها راه خنثی کردن توطئه های دشمنان است.
فتنه سيد شريف حسيني، نماينده اهواز در مجلس
سید شریف حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که واقعه عاشورا، اوج حماسه و مصیبت در تاریخ بشریت است، اظهار داشت: تنها نمونه ای که شبیه به واقعه و حادثه عاشورا است، هشت سال جنگ تحمیلی بود، دفاع مقدسی که در همه عملیات های آن نام امام حسین(ع) بر زبان بسیجیان و رزمندگان بود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، فتنه سبز سال گذشته را برگرفته از ایدئولوژی های منحرف غربی دانست و اذعان داشت: ریشه و خاستگاه فتنه سال گذشته پیروی هوای نفس سرکردگان آن از راه شیطان است و هر کس پای در این راه نهد بی شک در گرداب فتنه ای سخت گرفتار خواهد شد که خروج از آن با تباهی دنیا و آخرتش همراه می شود.

حسینی با بیان این که راه جلوگیری از بروز فتنه، توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری است، به معنا و مفهوم بصیرت اشاره کرد و گفت: بصیرت به معنای پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری و شاخص قرار دادن سخنان ایشان است؛ از این رو انسان با بصیرت کسی است که تحت فرمان رهبر خود باشد و در غیر این صورت از راه اسلام و ولایت خارج شده و فردی بی بصیرت و جاهل خواهد بود.

وی با بیان این که بزرگداشت واقعه عاشورا موجب زنده نگه داشتن نام اسلام و شیعه است، اظهار داشت: دشمنان برای کم رنگ جلوه دادن یاد، خاطره و ذکر اهل بیت(ع) در جوامع اسلامی اقدامات و سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند؛ بنابر این بزرگداشت این روز موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی می شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی، محرم را بهترین فرصت و بستر برای بصیرت افزایی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بی بصیرتی مردم کوفه در دهه60 قمری باعث خلق فجیع ترین فاجعه انسانی شد، محرم بهترین بستر برای بازگویی و آسیب شناسی ریشه فتنه های عصر حاضر است که بی شک روحانیان پیش قراولان این بصیرت افزایی هستند/945/ت303/ص
ارسال نظرات