۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۹۲۰۵۸
با حضور استاندار قم؛

فعالان عرصه اطلاع رسانی سفر رهبر معظم انقلاب به قم تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی با حضور استاندار و شماری از مدیران قم، از فعالان عرصه اطلاع رسانی در سفر مقام معظم رهبری به قم تجلیل شد.
تقدير از رسانه هاي فعال قم در جريان سفر رهبر معظم انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تقدیر و تجلیل از فعالان عرصه اطلاع رسانی در سفر اخیر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، با حضور حجت الاسلام موسی پور استاندار، استادآقا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران خبرگزاری ها، مطبوعات و نشریات استان در محل صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که به همت استانداری قم برگزار شد، حجت الاسلام موسی پور استاندار قم با قدردانی از تلاش ها و اقدامات اصحاب رسانه در سفر مقام معظم رهبری، اقدامات و فعالیت های آنان را ستود.

وی در ادامه از ابلاغ مصوبات سفر رهبر انقلاب به قم خبر داد و ابراز داشت: بعد از برگزاری جلسه هیات دولت به ریاست معاون اول رییس جمهور در قم، کار جمع بندی مصوبات و تعیین محل تامین اعتبارات انجام شد و در نهایت مصوبات سفر در چهار جلد آماده و توسط معاون اول رییس جمهور خدمت رهبر معظم انقلاب ارسال شد و ایشان نیز مصوبات را ابلاغ کردند.

استاندار قم تاکید کرد: مدیران استان قم باید با هماهنگی، دلسوزی و همت و کار مضاعف و داشتن عزم جدی برای اجرایی شدن مصوبات تلاش کنند تا مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری در موعد مقرر اجرایی شود.

وی تعداد مصوبات سفر رهبر انقلاب به قم را 321 مصوبه ذکر و تصریح کرد: در سفر رهبر انقلاب به قم بیش از یک هزار و 400 میلیارد تومان به استان اختصاص یافته است که امیدواریم با اجرایی شدن مصوبات سفر، شاهد رشد و توسعه بیش از پیش قم باشیم.

استاندار قم بیان داشت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم، فصل جدیدی را پیش روی توسعه و عمران قم گشود و این مهم از میزان اعتبارات تخصیص یافته مشخص است.

گفتنی است در این مراسم همچنین از خبرگزاری رسا به عنوان یکی از رسانه های فعال در زمینه پوشش و انعکاس اخبار مرتبط با سفر مقام معظم رهبری تجلیل شد./924/پ202/ص
ارسال نظرات