۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۹۳۰۷۳
ظهر امروز صورت گرفت؛

مراسم عزاداری اباعبدالله با حضور علما در بیت آیت‌الله مکارم شیرازی

خبرگزاری رسا ـ شماری از علما و مراجع تقلید در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در بیت حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی شرکت کردند.
ديدار وزير علوم، تحقيقات و فناوري با آيت الله مکارم شيرازي حضور آيت الله سبحاني در مراسم سوگواري ابا عبدالله الحسين در بيت آيت الله مکارم شيرازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماری از علما و مراجع تقلید، در هفتمین روز از ماه محرم الحرام در مراسم سوگواری و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در بیت حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید شرکت کردند.

براساس این گزارش، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی پور استاندار قم در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که با حضور حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) قم برگزار شد حضور یافتند و همراه با این مرجع تقلید در عزای امام حسین(ع) به سوگواری و عزاداری پرداختند.

این گزارش می‌افزاید، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز امروز در مراسم سوگواری اباعبدالله در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شرکت کرد.

همچنین در روزهای گذشته شماری از علما از جمله آیات سیداحمد خاتمی، عضو خبرگان و جامعه مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه موقت تهران، محقق داماد از استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت جدید آستان مقدس حضرت معصومه(س) در مراسم سوگوای اباعبدالله در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) قم حضور بافتند./917/پ202/ص

ارسال نظرات