۲۵ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۹۳۲۴۱

کاروان آزادی غزه، تبریز را به مقصد ترکیه ترک کرد

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان کفن پوش تبریزی همزمان با عاشورای حسینی کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه را بدرقه کردند.
کاروان آزادي غزه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، دانشجویان دانشگاه های مختلف تبریز امروز نخستین کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه را پس از یک روز اقامت در این شهر به سمت مرز بازرگان و ترکیه بدرقه کردند.

دانشجویان کفن‌پوش تبریزی صبح امروز با حضور در میدان راه‌آهن و فریاد های شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل جنایات استکبار جهانی در برابر مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

بنا بر این گزارش، دانشجویان دانشگاه‌های تبریز امروز پس از بدرقه کاروان آسیایی غزه طوماری مردمی در حمایت از کاروان آسیایی غزه امضا کردند که به مردم فلسطین تقدیم خواهد شد.

در این طومار آمده است: با وجود تصور صهیونیست‌ها، حمله مسلحانه رژیم صهیونیستی به کشتی آزادی در خرداد ماه سال‌جاری به فروکش کردن حرکت‌های اعتراضی ملت‌های دنیا علیه این رژیم هیچ کمکی نکرد و بار دیگر نمایندگانی از مستضعفان جهان، این بار از مشرق زمین به پا خاسته و در حمایت از مظلومان بی‌دفاع فلسطین خانه و کاشانه خویش رها کرده و حرکت جهادی خود را از دهلی نو به مقصد غزه آغاز کرده‌اند.

دانشجویان تبریز در طومار اضافه کرده‌اند: شکل‌گیری موجی که از اعزام کاروان‌های صلح و دوستی در سطح دنیا به غزه در پی جنایت خرداد ماه رژیم صهیونیستی شکل گرفت نشان داد که به خاک و خون کشیدن ملت‌های عدالتخواه، نه تنها از اراده آنها در مبارزه با استکبار هیچ نکاست بلکه برعکس، این اتفاقات نوید آخرین مراحل شکسته شدن پایه‌های رژیم صهیونیستی را می‌دهد.

دانشجویان دانشگاه‌های تبریز در پایان این طومار تصریح‌ کرده‌اند: ما مردم استان آذربایجان شرقی همدوش با مردم سایر شهرهای ایران، ضمن اعلام حمایت جدی خود از نخستین کاروان آسیایی همبستگی با مردم مظلوم غزه و آمادگی برای تقدیم جان و مال خود در راه شکست حصر غزه، اعلام می‌کنیم که تنها راه نجات فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را مقاومت، ایستادگی و مبارزه همه جانبه، علنی و قهرآمیز با استکبار جهانی می‌دانیم./935/پ203/س
ارسال نظرات