۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۹۳۵۴۰
مسؤول حوزه علمیه فیضیه مازندران:

وحدت عملی حوزه و دانشگاه در گرو تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه علمیه فیضیه مازندران وحدت حوزه و دانشگاه را سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و گفت: برای وحدت عملی حوزه و دانشگاه باید رهنمودهای مقام معظم رهبری به طور جدی دنبال شود.
مسؤول حوزه علميه فيضيه مازندران حجت الاسلام و المسلمين محمد فاضل، مسؤول حوزه علميه فيضيه مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام و المسلمین محمد فاضل، مسؤول حوزه علمیه فیضیه مازندران، امروز به ماسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در دیدار با اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی بابل در این حوزه تصریح کرد: دانشگاه و حوزه درمقابل فرهنگ جامعه مسؤول هستند و هردو باید با همکاری یکدیگر در تقویت فرهنگی همکاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد فاضل با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه همواره مورد تأکید بنیانگذار انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر وحدت عملی این دو مرکز علمی کشور تأکید دارند.

مسؤول حوزه علمیه فیضیه مازندران، وحدت حوزه و دانشگاه را سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: وحدت عملی این دو مرکز بزرگ علمی کشور باید به طور جدی دنبال شود.

وی افزود: ملت بیدار همواره می خواهد به رشد، بالندگی، تحرک و تحول دست یابد لذا برای رسیدن به این اصل فرهنگ امام حسین(ع) را باید چراغ راه هدایت خود قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل ادامه داد: امام حسین(ع) برای اثبات قرآن و دین قیام کرده است و ایثارگری و غیرتمندی جزو خصایص ویژه این امام شهید محسوب می شود.

وی با بیان این که قیام امام حسین(ع) نظامی، امنیتی و سیاسی نبوده است؛ افزود: هدف از قیام سرور و سالار شهیدان رواج دین و ترویج فرهنگ بوده است.

مسؤول حوزه علمیه فیضیه مازندران، تقویت اقامه نماز اول وقت در دانشگاه ها و حوزه های علمیه را ضروری خواند و گفت: نماز جزو نخستین نصرت خداوند است و باید به آن اهمیت داد.

حجت الاسلام و المسلمین فاضل در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را همانند دین و قانون دانست و خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی باید همواره منشأ امور قرار گیرد./950/پ202/الف
ارسال نظرات