۳۰ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۹۳۵۸۶
به همت مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران؛

گروه‌های تبلیغی استان تهران ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران از ساماندهی مؤسسات و گروه‌های تبلیغی در استان تهران خبر دارد.
گروه‌های تبلیغی استان تهران ساماندهی می‌شوند
حجت الاسلام وحید بابادائی،‌ معاون تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا برنامه‌های این معاونت در سال جاری را تشریح کرد.

وی ابراز داشت: یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار داریم ساماندهی مؤسسات و گروه های تبلیغی در استان تهران است.

بابادائی گفت: مؤسسات و گروه‌های زیادی در استان تهران فعالیت تبلیغی می‌کنند و در صورتی که همه این فعالیت‌های پراکنده به صورت متمرکز انجام شود، موفقیت‌های بیشتری را می‌توان کسب کرد که در این راستا تا‌کنون ‌جلسات گوناگونی با این گروه‌های تبلیغی برای ساماندهی آنها از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار شده است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های معاونت تبلیغ در این زمینه تشکیل اتاق فکر و برنامه‌ریزی برنامه های تبلیغی استان تهران در مرکز مدیریت حوزه عملیه این استان، متشکل از نمایندگان نهاد‌هایی که فعالیت‌های تبلیغی دارند، خواهد بود که به دنبال اجرا کردن این طرح هستیم.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان تهران اظهار داشت:‌ بحث تربیت استاد برای روش کلاس‌داری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای طلاب در زمینه‌های مختلف از جمله عرفان‌های نوظهور، آشنایی با فرق وهابیت،‌ مسیحیت،‌ بهاییت، زرتشتی‌گری و همچنین روش ارائه مفاهیم دینی،‌ روش سخنرانی و دیگر امور مورد نیاز مبلغان است./956/پ202/س
ارسال نظرات