۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۹۴۱۲۹
مدیر حوزه علمیه همدان:

حماسه 9 دی خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از ایفای نقش ملت بصیر و آگاه ایران در عرصه های مختلف قدردانی کرد و حماسه کم نظیر نهم دی ماه سال گذشته را باعث جاری شدن خونی تازه در رگ های انقلاب اسلامی دانست.
حماسه تاريخي عاشوراييان در شهر مقدس قم
حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین‌ سید مصطفی موسوی اصفهانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور حماسی ملت در راهپیمایی نهم دی ماه سال گذشته را نشانگر بصیرت و هوشیاری همه جانبه آنان ارزیابی کرد.

مدیر حوزه علمیه همدان تأکید کرد: یکی از مهم ترین وسائل پیشرفت انقلاب اسلامی حضور حماسی و همه جانبه مردم در عرصه های مختلف بوده است، در نهم دی ماه سال 88 نیز چنین حماسه ای تکرار شد و ملت برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار خود ثبت کردند.

وی بیان داشت: مردم وقتی احساس کردند اساس نظام در خطر است همچون سیل خروشان به خیابان ها آمدند و از کیان انقلاب و ارزش های دینی و اسلامی دفاع و حراست کردند.

حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین‌ موسوی اصفهانی تاکید کرد: مردم آگاهی عمومی بسیار بالایی داشته و دارند، انقلاب اگر نیاز به خون، حضور در صحنه، رای دادن و نقش آفرینی در هر عرصه ای داشته باشد، مردم با تمام وجود در صحنه حاضر می شوند و رسالت خود را به نحو احسن انجام می دهند.

وی بیان داشت: حضور حماسی و پرشور مردم در صحنه های مختلف دلیل بر بصیرت عمومی آنان است و خوشبختانه به برکت رهنمودهای امام و رهبری، مردم به بلوغ سیاسی بالایی رسیده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مردم به مجردی که احساس کنند انقلاب و اسلام به ایفای نقش آنان نیازمند است خودشان در صحنه حضور می یابند و به خوبی رسالت و نقش خود را ایفا می کنند.

این استاد حوزه علمیه همدان حماسه نهم دی ماه را خون تازه ای در رگ های انقلاب و مظهر بصیرت مردم دانست و تاکید کرد: دنیا این مساله را به خوبی مشاهده کرد، هرچند برخی از خواص بی بصیرت نمی خواهند این مساله را درک کنند.

حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین موسوی اصفهانی‌ با اشاره به اینکه نصرت الهی همواره حامی و حافظ نظام اسلامی بوده است خاطرنشان کرد: امدادهای غیبی، تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت همه جانبه و حضور مردم در صحنه انقلاب را از گردنه های مختلفی عبور داده است.

وی با بیان اینکه مردم با رهنمودهای رهبری رشد یافته اند و در بلوغ بالای سیاسی به سر می برند، ابراز داشت: امروز هم به لطف خدا مردم ما تابع مقام معظم رهبری هستند و از ایشان تبعیت و حمایت می کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد: مردم بحمدلله در مجموع با درایت و بصیرت خط اسلام و انقلاب، امام و مقام معظم رهبری را دنبال می کنند و در شرایط حساس توانسته اند مواضع صحیح و درست را انتخاب و اتخاذ نمایند.

وی نقش مقام معظم رهبری در برون رفت کشور از فتنه اخیر را برجسته توصیف کرد و بیان داشت: نقش رهبری همان نقش العلما ورثه الانبیا است، کلام ایشان فصل الخطاب است و باید هم باشد؛ به لطف الهی در این مساله همه ثبات قدم و مواضع حکیمانه ایشان و دنباله روی مردم از ولی فقیه را دیدند و این مساله همه نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد.

حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین‌ موسوی اصفهانی تصریح کرد: با وجود اینکه دشمنان نمی خواستند عزت انقلاب و ملت ایران را مشاهده کنند، اما ملت ایران با تعهد انقلابی و بصیرت کاملی که داشته و دارند به صحنه آمدند و به دنیا نشان دادند که در ایران چه خبر است./924/ت302/ج
ارسال نظرات