۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۹۴۹۷۳
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

نشست هم اندیشی نخبگان فرهنگی تبلیغی خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی نخبگان فرهنگی، تبلیغی خوزستان با حضور فرمانده بسیج کشور و نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.
سردار نقدي و آيت الله موسوي جزايري در نشست هم انديشي نخبگان فرهنگي تبليغي خوزستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست هم اندیشی نخبگان فرهنگی، تبلیغی خوزستان، روز گذشته با حضور سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

هدف از این زمینه سازی برای استفاده بیشتر از ظرفیت های اساتید دانشگاهی و حوزوی، در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی، تبلیغی استان است؛ این نشست با موضوع بررسی مسایل فرهنگی استان، تعامل روحانیت با بسیج مستضعفین و نقش طلاب و روحانیان حوزه های علمیه نسبت به تبیین مسایل دینی در جامعه، برگزار می شود.

در این نشست آیت الله موسوی جزایری، با تقدیر و تشکر از حضور سردار نقدی در جمع نخبگان تبلیغی و فرهنگی استان خوزستان، اذعان داشت: سردار نقدی در سخت ترین مراحل نظام به ایستادگی، ثبات و شجاعت معروف بوده است.

در ابتدای این جلسه محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که استان خوزستان از لحاظ استراتژیکی در موقعیت بسیار حساس و خطرناکی قرار دارد، ابراز داشت: موقعیت استان خوزستان برای مصرف بهترین ارزش های انقلاب در بین شهرهای دیگر بسیار بی نظیری و قابل توجه است.

همچنین حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان، آیت الله موسوی جزایری را سکان دار جبهه فرهنگی خوزستان دانست و اظهار داشت: توسعه حوزه های علمیه و تربیت طلاب توانمند و ولایی، و ارائه دادن ایده های مناسب فرهنگی از جمله اقداماتی است که زیر نظر نماینده ولی فقیه در خوزستان انجام می شود.

وی ادامه داد: موقعیت استان خوزستان از آن جهت فوق العاده است که یک زبان مشترک با حساس ترین بخش اسلام یعنی جهان عرب دارد و می تواند آموزه های انقلاب اسلامی را بدون نیاز به ترجمه به دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس انتقال دهد.

در این جلسه نخبگان خوزستانی به بیان دیدگاه های فرهنگی خود پرداختند و خواستار توجه جدی مسؤولان کشوری به این مسأله در خوزستان شدند.

گفتنی است نشست هم اندیشی نخبگان فرهنگی، تبلیغی روز گذشته در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان برپا می شود./945/پ203/ص

 

ارسال نظرات