۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۹۵۳۰۱
عصر امروز؛

معاونان حوزه علمیه اصفهان از خبرگزاری رسا بازدید کردند

خبرگزاری رسا ـ شورای معاونان حوزه علمیه اصفهان ضمن بازدید از خبرگزاری رسا، با مدیر عامل و اعضای هیات تحریریه این رسانه حوزوی دیدار و گفت و گو کردند.
بازديد معاونان حوزه علميه اصفهان از خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شورای معاونان حوزه علمیه اصفهان، عصر روز دوشنبه در دفتر خبرگزاری رسا در قم حضور یافتند و با مدیر عامل و اعضای هیات تحریریه این رسانه حوزوی دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام علیرضا باطنی جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان، با قدردانی از فعالیت های خبرگزاری رسا ، این رسانه حوزوی را یک رسانه پویا و با نشاط توصیف کرد.

وی همچنین از آمادگی مرکز مدیریت های حوزه علمیه اصفهان جهت توسعه همکاری ها با خبرگزاری رسا خبر داد.

این گزارش حاکی است حجت الاسلام محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا نیز در این دیدار آمادگی این رسانه حوزوی را جهت توسعه همکاری با مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اعلام کرد.

وی در ادامه همگرایی حوزه و حاکمیت، تربیت نیروهای فعال رسانه ای و پی گیری مطالبات و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری را از مهم ترین اهداف راه اندازی خبرگزاری رسا عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد جواد گلزار سردبیر خبرگزاری رسا در این دیدار گزارشی از فعالیت های این رسانه حوزوی ارائه کرد و گفت: خبرگزاری رسا از سال 82 فعالیت خبری خود را آغاز کرد و در حال حاضر افزون بر قم، در برخی شهرهای کشور نیز دفتر این خبرگزاری فعال است.

حجت الاسلام گلزار بیان داشت: خبرگزاری رسا در دو کشور کویت و هند نیز دفتر نمایندگی دارد و افزون بر زبان فارسی ، اخبار و رویدادهای حوزه های علمیه را به دو زبان عربی وارد و منعکس می نماید.

گفتنی است در این دیدار معاونان حوزه علمیه اصفهان نیز به ارائه گزارش و عملکرد معاونت های مربوطه و بیان دیدگاه های خود پرداختند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات