۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۹۵۴۶۰
به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد؛

جلسه معاون آموزش مرکز مدیریت با مسؤولان حوزه علمیه گلستان

خبرگزاری رسا ـ جلسه معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه با مدیریت حوزه علمیه گلستان به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
جلسه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، جلسه معاون و مدیران کل آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه با مدیریت و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه گلستان روز گذشته به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام عباسی، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه و مدیران کل آن معاونت برگزار شد، مهم ترین مسائل آموزشی حوزه های علمیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام عباسی با تشکر از مدیریت حوزه گلستان در فراهم کردن امکانات برگزاری جلسه وب کنفرانس بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر مدیریت استان ها با معاونت آموزش تاکید کرد.

وی همچنین در این جلسه که در حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید توضیحاتی در مورد لزوم برگزاری چنین جلساتی از طریق ویدیو کنفرانس به منظور نزدیکترشدن ارتباطات بین معاونت آموزش و مراکز مدیریت استان ها بیان کرد.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه در ادامه تصریح کرد: آموزش در حوزه های علمیه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و موفقیت در سایر امور نیز منوط به موفقیت در این امر است.

مدیر حوزه های علمیه استان گلستان نیز در این جلسه با تقدیر از معاونت آموزش و مدیران کل این معاونت، گفت: روزآمد شدن امور آموزش و بهره گیری از علم روز، توجه جدی به مقوله آموزش و اهمیت بخشیدن به نظارت بر حوزه ها از جمله دستاوردهای معاونت آموزشی در دوره مدیریت جدید است.

حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر حوزه های علمیه گلستان در ادامه ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام غفوری به عنوان معاونت آمار و بررسی حوزه های علمیه، گزارشی از روند فعالیت مدیریت حوزه علمیه استان گلستان و چگونگی نظارت بر مدارس علمیه استان ارائه کرد.

به گزارش رسا، نحوه نظارت بر مدارس علمیه سفیران هدایت، استقرار آموزش غیر حضوری در استان، نظارت بر برگزاری امتحانات، رسمیت بخشیدن به درس خارج استان، شرایط راه اندازی مرکز تخصصی، امتحانات شفاهی طلاب، مصاحبه علمی اساتید، برگزاری همایش معاونین آموزش استان ها از سؤالات مدیر حوزه علمیه استان گلستان بود که حجت الاسلام عباسی به همه موضوعات مشروحاً پاسخ دادند./950/پ202/الف
ارسال نظرات